| Sendt: 29 August 2006 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har købt dette Tv i dag men kan ikke få lyden ud gennem min reciever... Og aner ikke hvad jeg gør galt.
Link til Tv kan ses her: http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=161760
Ved ikke om det er mit phonokabel (det billigste i Fona) men er bare ved at få grå hår af det ....
Er der nogen der evt har nogle gode råd...
|