Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 18:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Wilson Audio, hvor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bass
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2004
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 30 August 2006 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

Er der et sted i DK(helst Sjælland), hvor jeg kan komme til at lytte på et sæt Watt/puppy før jeg farer til udlandet og køber st sæt...... brugt naturligvisEmbarrassed
Til top Vis Bass's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bass

Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 30 August 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Prøv www.vassagohifi.com

Jeg er sikker på Rene kan skaffe det til dig, så ring du roligt til ham.

Mvh

JmJ

Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre

MC955
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 07 August 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 30 August 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Mail til ham , han spytter dem ud .

http://www.audio-components.de/

Bare husk når du købe det skal være en EU version .

Til top Vis MC955's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MC955

Bass
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 August 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Problemet er ikke at finde et sted at købe dem , har kig på er par stykker i udlandet, men vil gerne have mulighed for at lytte til et sæt før jeg farer til udlandet.Embarrassed

kimber
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 31 August 2006 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Hej bass

hvilken wilson model skal du have?

mvh kimber

Til top Vis kimber's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kimber

MC955
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 31 August 2006 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Bass skrev:
Problemet er ikke at finde et sted at købe dem , har kig på er par stykker i udlandet, men vil gerne have mulighed for at lytte til et sæt før jeg farer til udlandet.Embarrassed

Vi andre der vil høre , tager til udlandet og høre dem der hvor vi køber .

Men der står da flere sæt i det , men tro ikke de vil have du nasser på dem .

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 31 August 2006 kl. 22:07 | IP-adresse registreret  

hey.

Jeg synes kun der er 1 ord der rigtig dækker for de som bruger en forhandlers demo-faciliteter til at beslutte sig for hvad grej man vil have, og så efterfølgende køber det hos en parallel-importør eller i udlandet. ordet er nasserøv. Der er ikke noget personligt i det, blot synes jeg det er ufint. og lidt ulækkert.

(ooops! nu hagler ederne sikkert ned over mig. men hva', jeg mener jo det jeg skriver)

Jeg kan osse godt li' at gøre en god handel, men for mig er prisen ikke det eneste parameter når jeg skal vurdere, om en handel er god eller ej. Det handler i høj grad osse om rådgivning, tid, garanti-vilkår, beliggenhed, personligt kendskab etc.

mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 31 August 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

hey.

Jeg synes kun der er 1 ord der rigtig dækker for de som bruger en forhandlers demo-faciliteter til at beslutte sig for hvad grej man vil have, og så efterfølgende køber det hos en parallel-importør eller i udlandet. ordet er nasserøv. Der er ikke noget personligt i det, blot synes jeg det er ufint. og lidt ulækkert.

(ooops! nu hagler ederne sikkert ned over mig. men hva', jeg mener jo det jeg skriver)

Jeg kan osse godt li' at gøre en god handel, men for mig er prisen ikke det eneste parameter når jeg skal vurdere, om en handel er god eller ej. Det handler i høj grad osse om rådgivning, tid, garanti-vilkår, beliggenhed, personligt kendskab etc.

mvh

Brok

Er så enig

Men kan godt se problemet hvis der skal lyttes før der skal købes i udlandet.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

MC955
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 31 August 2006 kl. 22:15 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

hey.

mvh

Brok

Ja det er ikke et pænt ord , men sådan er det .

Jeg har aldrig i alle de år hvor jeg har købt privat hørt et sted for så at købe et andet sted , det er noget jeg gør op med mig selv før jeg tager en lytter .

Og det samme gælder med biler og andet .

Jeg ved godt nogle lån og låner med hjem for at prøve for så at købe et helt andet sted , også en af de store grunde til der ikke står så meget high-end i danske shops mere .

MC955
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 31 August 2006 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Så er der også den lille ting .

Hvis du køber nogle brugte i tyskland eller et andet land , og du en dag skal bruge dele til dem , så kan du ike få noget .

Wilson og mange af ders impotør er skide ligeglad , når de er kommet over en lande grænse så er de kolde et hvis sted , om det er brugte eller nye .

har selv oplevet det to gange med lige wilson , og man kan hoppe og danse som man vil intet hjælp at hente .

Så hvis du køber brugt  uden for dk gør du klogt i at holde god kontakt til sælger

kimber
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 31 August 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

kt radio i kbh har et demo sæt wp6 til 154000kr,det er da billigt.

mon ikke du kan høre dem der.

mvh

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 31 August 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret  

MC955 skrev:

Hvis du køber nogle brugte i tyskland eller et andet land , og du en dag skal bruge dele til dem , så kan du ike få noget .

Wilson og mange af ders impotør er skide ligeglad , når de er kommet over en lande grænse så er de kolde et hvis sted , om det er brugte eller nye .

har selv oplevet det to gange med lige wilson , og man kan hoppe og danse som man vil intet hjælp at hente .

Så hvis du køber brugt  uden for dk gør du klogt i at holde god kontakt til sælger

Jeg bestrider bestemt ikke dit udsagn ovenfor, men jeg må indrømme at det kommer som et chok for mig at det forholder sig sådan, det kan jeg ikke rigtig se idéen i må jeg indrømme

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Bass
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 September 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret  

til Kimber.

Jeg søger et sæt Watt/puppy. BRUGT!

til jer andre.

Jeg syntes at tonen er lidt trættendeDead. Tag og læs hvad jeg skriver! Jeg skriver vidst intet sted at jeg søger en forhandler blot en venlig sjæl. Hvis en forhandler eller privat har et sæt til en rimelig pris gider jeg selvfølgelig ikke køre til udlandet.

Og så til det principielle. Internet giver mulighed for at handle globalt med de risici det nu indebærer. Der skal handles til den rette pris at det skulle være misbrig og nasseri at lytte hos en forhandler er klynk, det er det de lever af og hvis service og pris er god køber man der. Problemet opstår for mig som kunde når jeg i udlandet køber en ny vare i forhold til garanti og service osv. og det er så en risiko man må opveje.

til mc955.

Har de sidste ti udelukkende købt i udlandet da mine foretrukne mærker ikke forhandles i DK og har aldrig oplevet problemer tværtimod har producenter og de udenlandske importører været meget behjælplige. Ligger misviljen ikke hos dem der har salg og service i DK.

MC955
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 01 September 2006 kl. 09:21 | IP-adresse registreret  

Bass skrev:

til Kimber.

Jeg søger et sæt Watt/puppy. BRUGT!

til jer andre.

Jeg syntes at tonen er lidt trættendeDead. Tag og læs hvad jeg skriver! Jeg skriver vidst intet sted at jeg søger en forhandler blot en venlig sjæl. Hvis en forhandler eller privat har et sæt til en rimelig pris gider jeg selvfølgelig ikke køre til udlandet.

Og så til det principielle. Internet giver mulighed for at handle globalt med de risici det nu indebærer. Der skal handles til den rette pris at det skulle være misbrig og nasseri at lytte hos en forhandler er klynk, det er det de lever af og hvis service og pris er god køber man der. Problemet opstår for mig som kunde når jeg i udlandet køber en ny vare i forhold til garanti og service osv. og det er så en risiko man må opveje.

til mc955.

Har de sidste ti udelukkende købt i udlandet da mine foretrukne mærker ikke forhandles i DK og har aldrig oplevet problemer tværtimod har producenter og de udenlandske importører været meget behjælplige. Ligger misviljen ikke hos dem der har salg og service i DK.

Watt P 7 kan du nok høre i kbh .

Jeg har skam også købt meget ufden for dk , og har aldrig haft problemer , andet de to gange med wilson .

Men husk nu bare forbi du høre en Watt P så lyder de ikke ens , der er så stor forskel på dem .

Den først model er ikke bedre end WITT du skal op i model 6 og 7 får de bliver det .

Jeg skal selv have MAXX 2 og køber dem også udenfor dk .

MC955
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 01 September 2006 kl. 09:23 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
MC955 skrev:

Jeg bestrider bestemt ikke dit udsagn ovenfor, men jeg må indrømme at det kommer som et chok for mig at det forholder sig sådan, det kan jeg ikke rigtig se idéen i må jeg indrømme

Hvorfor , mange mærker er sådan når man kommer op i pris .

Tro også jeg har lavet et indlæg om det for de snart 3 år siden , det var et par WITT 1 og 2 .

Men jeg fik hjælp fra Focal .

schifferer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2004
Sendt: 01 September 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Hej Bass

Den WP 6 KT har stående har de haft udbudt til 80 000,-. Så mon ikke de kan presses ned i det leje igen også kan brugtmarkedet nok ikke følge med.

Vh Kenneth

Til top Vis schifferer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af schifferer

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 01 September 2006 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Bass:

det er muligt, du synes tonen er trættende. Du kunne nok ha' undgået en del af det, hvis du havde spurgt: "Har du et sæt watt/puppy jeg kan komme og lytte på?"

Og så må jeg indrømme, at jeg faktisk havde overset at du søgte et brugt sæt. Sorry

Og så til det principielle. ingen er vist uenige i, at prisen spiller en rolle når man som forbruger køber en eller anden vare. Min pointe er blot, at den person/det firma, som vælger at have en fysisk butik med demofaciliteter, lagerbeholdning etc. som udgangspunkt vil have vanskeligt ved at tilbyde en given vare til samme pris som en internet-baseret virksomhed, som jo i sagens natur ikke har de samme "krigsomkostninger". Skal det faktisk tjente på det enkelte produkt være ens, vil prisen hos den fysiske forhandler derfor som udgangspunkt være højere. Og det synes jeg sådan set er fair nok. Og for mig som forbruger er der langt større tilfredsstillelse i en handel, hvor jeg oplever service, erfaring, rådgivning og mulighed for at prøve forskellige kombinationer inden jeg endeligt beslutter mig. Gammeldags? Det er muligt, og det har jeg det i givet fald helt afslappet med. For mig at se er det nasseri at (mis)bruge andres forretningsressourcer ved at lægge beslag på deres tid og investering, velvidende at når valget er truffet, lægges pengene et andet sted.

Det er på linje med ikke at betale licens, snyde i skat og stjæle fra andre.

mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Bass
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 September 2006 kl. 10:39 | IP-adresse registreret  

brok skrev:

Bass:

det er muligt, du synes tonen er trættende. Du kunne nok ha' undgået en del af det, hvis du havde spurgt: "Har du et sæt watt/puppy jeg kan komme og lytte på?"

Og så må jeg indrømme, at jeg faktisk havde overset at du søgte et brugt sæt. Sorry

Og så til det principielle. ingen er vist uenige i, at prisen spiller en rolle når man som forbruger køber en eller anden vare. Min pointe er blot, at den person/det firma, som vælger at have en fysisk butik med demofaciliteter, lagerbeholdning etc. som udgangspunkt vil have vanskeligt ved at tilbyde en given vare til samme pris som en internet-baseret virksomhed, som jo i sagens natur ikke har de samme "krigsomkostninger". Skal det faktisk tjente på det enkelte produkt være ens, vil prisen hos den fysiske forhandler derfor som udgangspunkt være højere. Og det synes jeg sådan set er fair nok. Og for mig som forbruger er der langt større tilfredsstillelse i en handel, hvor jeg oplever service, erfaring, rådgivning og mulighed for at prøve forskellige kombinationer inden jeg endeligt beslutter mig. Gammeldags? Det er muligt, og det har jeg det i givet fald helt afslappet med. For mig at se er det nasseri at (mis)bruge andres forretningsressourcer ved at lægge beslag på deres tid og investering, velvidende at når valget er truffet, lægges pengene et andet sted.

Det er på linje med ikke at betale licens, snyde i skat og stjæle fra andre.

mvh

Brok

Jeg må i fremtiden være mere præcis.Wink

En stor del af de forhandlere der annoncerer på nettet med high-end er vel også egentlige butikker med lager osv. dicideret internetbaseret er vel kun de der sælger metervarer.

Jeg vil give dig ret i at overdreven brug af butikkers service må være irriterende, men stadig hvis den samlede vare dvs. vejledning, pris osv. er god så køber man sikkert også der. Normalt tager jeg også chancen og køber varen i udlandet og håber at de test og omtaler jeg har læst holder stik, men i dette tilfælde er det logistiske ret omfattende, med lån af egnet kørertøj osv. så her vil det være rart med en lytter tættere på.

kimber
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 September 2006 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

hej igen

Er det 5.1-6-7-8 du vil have?

eller en af de helt gamle 3,sådan et sæt er der til salg i sverige.

mvh kimber 

Bass
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 September 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

kimber skrev:

hej igen

Er det 5.1-6-7-8 du vil have?

eller en af de helt gamle 3,sådan et sæt er der til salg i sverige.

mvh kimber 

En 3 eller en 5 kan det desværre kun blive til. Har set den i sverige og er i kontakt. Tak for tipset.Smile

Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes