| Sendt: 30 August 2006 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej, alle entusiastiske brugere på hifi4all.dk
Jeg skal til at bestille en Sanyo Z4 på digitalo.de's hjemmeside, så vidt så godt! Meen, nu skulle jeg jo også gerne have den forbundet til min dvd-afspiller der har en udgang med tre inskriptioner ovenover: Y Pb Pr! -Jeg går ud fra at det er en komponent udgang?
Er der nogen der ved hvad et godt bud på et kabel kunne være? (skal være hos digitalo)
Er nemlig lidt usikker på hvorvidt kablerne på hjemmesiden er RGB eller Komponent? Hvad er forskellen, og er jeg helt forkert på den?
M.V.H Wilhelmsen.
|