| Sendt: 31 August 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har for ganske nyligt købt philips 32pf9731 og var rigtigt godt tilfreds. Prima billede, fedt design etc. Efter en uges tid besluttede jeg mig for at bytte den til 37" modellen, og blev desværre slemt skuffet. Denne har en tendens til at "pixelere" gråtoner, specielt i mørke passager og har i det hele taget et generelt mere "kunstigt" og "lcd-agtigt" billede en 32" modellen. Jeg har været i butikken (expert) og konstateret at tv'et som de har hængende har den samme tendens - den hænger iøvrigt ved siden at 32 tommeren, og det er helt tydeligt at denne har et meget dybere og mere naturligt billede. Desuden er betragtningsviklen på 37" MEGET dårligere end på dens lillebror. Er der ikke andre her der har haft samme oplevelse. Og hvad for et tv kan jeg så købe....37". Overvejer det nye panasonic plasma TH 37 PV 600 E. Nogen der kender til det eller har sammenlignet med philips?
|