Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 06:12   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Mangler strømkabel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
marvel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 216
Sendt: 01 September 2006 kl. 00:31 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg leder efter en forhandler af dette kabel:

http://www.expansys.com/product.asp?code=139281

Det skal være uden jord, 6-7 meter langt. Behøver naturligvis ikke være samme mærke - blot samme type.

VH
Anders

Til top Vis marvel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marvel Besøg marvel's Websted
 
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 4023
Sendt: 01 September 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret  

Æh, 6-7 meter? Så kan det nok ikke skaffes som fabriks-støbt kabel?!

(Så er det noget med løse stik og en rulle kabel; så kan du også selv vælge om det skal være med eller uden jord!)

3. hul i hunstikket er jo netop jord!  

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians
 
marvel
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 216
Sendt: 01 September 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

avconnection havde det (naturligvis - de har godt nok en del da )
Til top Vis marvel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marvel Besøg marvel's Websted
 
KaZZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Oktober 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 460
Sendt: 02 September 2006 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

Brink elektronik har dem i forskellige lænder! mener op til 10m.

>>F.Christians
Ved du hvor man kan få det IEC C5 stik som løst stik?



__________________
Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
Til top Vis KaZZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KaZZ
 
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 4023
Sendt: 04 September 2006 kl. 06:16 | IP-adresse registreret  

KAZZ; nej desværre!
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes