| Sendt: 01 September 2006 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så denne DLP projektor til under 12000, hvilket lyder til at være en god pris for en wxga dlp projektor.
Vil høre om der er nogle der nogle der kender til denne projektor og kan anbefale den i stedet for evt. Sanyos Z4
|