Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 44
Sendt: 02 September 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
Hejsa!
Jeg har en stak dvd film jeg gerne vil have liggende på min HTPC, hvordan skal de ligge? Bare i en mappe med vob filerne eller hvordan? Går ikke ud fra den kan læse fra et image.
Bruger siden: 07 August 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 99
Sendt: 02 September 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
Hej Morten.
Jeg går ud fra at man kan bruge images (har ikke den store erfaring dog ) Hvis du bruger et program som fx. daemontools http://www.daemon-tools.cc/dtcc/download.php til at lave virtuelle dvd drev, ville det ikke være et problem. Skal du bruge MCE? Jeg ved nemlig ikke om MCE understøtter mere end et dvd drev.
Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 44
Sendt: 03 September 2006 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
Hej kragster
Ja, det havde jeg også overvejet, det er bare lidt surt at skulle hen og minimer, mounte image og så op med MCE igen. Ville være nemmere hvis man kunne ligge dem ind så det var lige som at afspille en avi film :)
Bruger siden: 24 August 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 22
Sendt: 03 September 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
Hej MortenSJ
Brug DVDDecrypter til at kopiere dvd'erne ned på harddisken, så har du dem i MPEG filer der fylder det samme som på dvd'en dvs. samme kvalitet. Da jeg så bruger powerdvd så går jeg ind på info filen i mappen, højreklikker og vælger "åben med" og vælger powerdvd. Så tager du og opretter en genvej til den info fil du før havde fat i og placerer den der du gerne vil have genvejene og omdøber den til filmens navn. ok? Hvis du skal bruge MCE 2005 så skal du have "my movies" installeret og der skal du ikke rode med genveje men bare vise hen til mappen med mpeg filerne i.
Bruger siden: 13 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 80
Sendt: 03 September 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
Eller du bruger DVDDecrypter til at rippe med, og så downloader Daemon Tools og Binnerup's My Movies. My Movies kan så håndtere alt det der med mouting og så videre ...
Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 361
Sendt: 18 September 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
Tja, denne feature er med som standard i Media Portal. Jeg blev træt af MCE, synes alt for mange muligheder skal klares på 3. parts programmer. Det ødelægger helhedsindtrykket. Og så kan jeg virkelig ikke fordrage musikstyrringen i MCE.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum