Forfatter |
|
Peter Pan Forum Bruger
Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
Sendt: 09 September 2006 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
soxen
Det har du ret i, det kan ikke være de samme monduler. Men hvem ved, Argon Cube 1 er måske lavet samme sted i lidt andre mål, kun til HiFi Klubben, for det virker lidt mærkeligt hvis H.F.K. skulle have skiftet leverandør inden for en måned, med næsten samme produkt, når vi ved at Clic har sagsøgt et andet firma for at lave linende monduler.
Clic mondul 311/O/D/W i farve maple. Som de 3 monduler på billede samlet pris 19.100 kr. Clic mondul 311/O/D/W i hvid. De 3 monduler på billede samlet pris 16.500 kr.
Clic har 2 åbne monduler med 3 hylder. Nr. 312: Mål B. 526 mm. D. 550 mm. H. 526 mm. Pris i hvid 4.400 kr. Nr. 311: Mål B. 526 mm. D. 456 mm. H. 526 mm. Pris i hvid 4.000 kr.
Også god weekend til dig.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 09 September 2006 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger
Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 09 September 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wizard skrev:
Jeg tror at Hi-Fi Klubben's møbler er fra Clic, men bare med deres eget navn Argon? Er det ikke det, er det da en tro kopi af Clic |
|
|
DET tror jeg ikke de er. Prisen er da ikke over halvdelen af Clic.... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 09 September 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her en samling af møbelforhandler/fabrikanter.
www.antnasmobler.se Luleå www.asko-mobler.se Sthlm www.bd-mobelprod.se Skillingaryd www.boconcept.se Sthlm, Göteborg www.david.se Sthlm, Malmö, Tokyo www.designbutiken.com Alingsås www.designonline.se Kalmar www.designtorget.se Sthlm, Täby, Göteborg, Malmö www.ekeromobler.se Sthlm www.europamobler.se Hela Sverige www.folkhemmet.com Sthlm www.furninova.se Bjärnum www.idsofastudio.se Sthlm www.ihreborn.se Se Återförsäljare www.ikea.se Hela Sverige www.ilva.se Malmö www.inneboende.se Sthlm, Uppsala www.livinglikeleon.com Staffanstorp www.mio.se Hela Sverige www.moblera-hemma.se Hela Sverige www.mobelmastarna.se Hela Sverige www.mobelrondellen.se Mora www.mobelteam.se Mio, Svenska Hem, Europamöbler www.modernaklassiker.se Sthlm www.newport.se Sthlm www.nordiskagalleriet.se Sthlm www.norrgavel.se Sthlm, Göteborg, Malmö, Lammhult www.pid.se Sthlm www.room.se Sthlm www.seatingconcept.com Malmö, Lund www.skandiform.se Hela Sverige www.skinngruppen.se Sthlm, Göteborg, Halmstad, Sundsvall www.soffcenter.se Haninge, Järfälla, Västerås www.stalands.se Sthlm www.studiomodern.se Sthlm www.svenskahem.se Hela Sverige www.svenssons.se Göteborg, Lammhult www.swedese.se Hela Sverige www.trenddesign.se Sthlm www.trivsam.se Gnosjö http://www.voicefurniture.com Jönköping
Møbelfabrikanter
* www.bdmobel.com * www.broderna-anderssons.se * www.furnimex.se (utemöbler) * www.mind.nu * www.mobelform.se * www.olssonochdom.se * www.triptrap.dk * www.ekornes.se (Återförsäljare - Mio) * www.slettvoll.no (Norge)
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
Zorglub Lukket konto
Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
Sendt: 09 September 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var godt nok på vej i seng, men altså Peter! jeg er helt vild med den der lille isbjørn du har fået sat på møblet . Fantastiske modeller du pisker frem der! Det ligner jo lidt det der clic noget, tror du ikke du kan få dem til at lave det i eg? Ellers ligner det lidt noget jeg har set fra hammel møbelfabrik (en onkel arbejdede der engang), her vist i eg. Fandt det på idemøbler's hjemmeside Priser og de mange moduler... http://www.ide.dk/graphics/ide-dk/-AKTUELT/Leverandoerbrochu rer/Mistralpris.pdfEllers ved jeg at du kan kontakte fabrik'en hvis der er noget specielt, ellers fås det i mange forskellige størrelser og sammensætninger.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 09 September 2006 kl. 23:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Det ligner jo lidt det der clic noget, tror du ikke du kan få dem til at lave det i eg?
|
|
|
God aften Zorglub, ked af jeg ødelage din skønheds søvn
Hvis du er en god forhandler er det da ikke umuligt at du kan fravriste isbjørnen fra min kone.. Jeg har skam forhandlet diregte med Clic pr telefon, for at få lidt rabat, 51.000 kr er for vildt. Men ejeren er Jyde så den gik sku ikke
Update
Synd at i ikke nåede at se isbjørnen, men nu har Zorglub sku afhændet den.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 10 September 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
soxen Branchemedlem
Bruger siden: 21 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 717
|
Sendt: 11 September 2006 kl. 08:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Hvis du er en god forhandler er det da ikke umuligt at du kan fravriste isbjørnen fra min kone.. Jeg har skam forhandlet diregte med Clic pr telefon, for at få lidt rabat, 51.000 kr er for vildt. Men ejeren er Jyde så den gik sku ikke
|
|
|
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke kontakter Snedkerdesign, som jeg har talt om før, jeg har købt 3 moduler på egne mål og og bogreol for under det halve alt i sæbebehandlet ege finer. Mit er 2 skabe og et skuffemodul p.s. jeg får det idag ..... vild glæde
__________________ | DIY Audio |
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 11 September 2006 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
soxen
De skrev på et tidspunkt at priserne hos møbelsnedkeren er ca. det samme som hos Clic. Du skrev et sted, at det var til at købe for menneske penge. Hvad mener du ?.
Derfor venter jeg på billeder af dine nye møbler, og en ærlig beskrivelse af kvalitet og forarbejdning, samt hvad du har betalt. Du må også gerne fortælle, om du har valgt en skuffe som Clic's der køre helt ud, og åbnes ved et trykke på den, eller om du ved at de laver det system ?. Hvis dine nye møbler ser godt ud, og du er tilfreds med deres arbejde, så ringer jeg til dem. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 12 September 2006 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super tråd..
Jeg er med på en lytter.. Er selv på udkig og er indtil videre brændt varm på ham snedkeren fra Herlev __________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 12 September 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes lige i skal se hvordan det også kan gøres. Læg mærke til at lednings tilslutningen foregår ude i køkkenet, under køkken bordet. Ganske smart for der kommer vi mænd
jo normalt ikke, men det giver en undskyldning for at komme der.
|
Til top |
|
|
soxen Branchemedlem
|
Sendt: 13 September 2006 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den der går sgu ikke hos mig Sådan et kabelrod og så i køkkenet nej, nej og nej for pokker så SKAL man jo til at komme i køkkenet , så hellere lytte til musik i fred, medens maden bliver tilberedt af en der kan det!
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 13 September 2006 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
soxen
Er dine nye møbler ikke kommet ennu ? hele nationen venter på billeder. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
Til top |
|
|
soxen Branchemedlem
|
Sendt: 13 September 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre ikke været hjemme før nu! Jeg skal tage billeder senere idag.
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 13 September 2006 kl. 09:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Peter Pan Forum Bruger
|
Sendt: 13 September 2006 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
soxen Branchemedlem
|
Sendt: 13 September 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja hun arbejder da UDSKÆRING TIL KABLER ! Kanon FLOT FLOT FINISH FULDT UDTRÆK I ALLE SKUFFER - DEJLIGT LET MONTERING, DELE MEDFØLGER ! DESIGN - DETALJER OG DEM ER DER MANGE AF!
Det bedste af det hele der findes kun den ene model jeg har, ingen andre har en mangen til.... ENDNU Nu skal det bare op på væggen. Hvad kan jeg sige, jeg er ikke skuffet, det er kanon kvalitet fra Carsten og Co. fra Snedkerdesign. Mht pris, må I kontakte Carsten, men til den PRIS er jeg en meget glad mand, og så var det fin, fin service med levering og hyggesnak.... /Søren
|
Til top |
|
|
Wizard Forum Bruger
Bruger siden: 23 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 351
|
Sendt: 13 September 2006 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, de er sgu flotte de møbler, det må jeg sige
Vil/må du ikke ud med prisen her i tråden, eller bliver du bare ved med at glemme det Hvis ikke du vil ud med den her i tråden, kan du så ikke sende mig en PB? __________________ /Wizard
|
Til top |
|
|
KBAndersen Forum Bruger
Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 13 September 2006 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige den stil jeg leder efter... Virkelig flot..
Er det fineret eller massiv? og i hvilke træ sort? Ligner eg..... __________________ Mvh
Kenneth
|
Til top |
|
|
soxen Branchemedlem
|
Sendt: 13 September 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes måske ikke det er helt fair at oplyse prisen, når nu alle moduler bliver bygget på dine egne mål!!! og prisen bliver fastsat efter materialer, størrelse og udførsel. Derfor synes jeg at de selv skal give tilbud. Mit er i sæbebehandlet egetræs finer, og de finerer selv plader. De laver både i finer og massiv, jeg har set begge og deres massive har bare lige det sidste med, virkelig flot sammen tapning af hjørnerne men koster også lige en spids mere, men også det værd !!! Vi har valgt finer, pga en skænk det skulle passe sammen med ! Mit har kostet noget under 20k.
|
Til top |
|
|