| Sendt: 15 September 2006 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder godt at høre at I er tilfredse med jeres B&W M-1'ere.
Inden jul skal jeg ha investeret spareskillingerne, og jeg er derfor igang med en grundig undersøgelse af små vellydende og konevenlige højtallere.
Her i august fik jeg et rigtig godt tilbud på bose lifestyle 48 i Sverige, men er hoppet fra Bose igen, og i løbet af den sidste måned er det helt klart B&W M1 i hvid jeg sigter efter. Jeg har dog også kigget lidt på B&W VM-1 (også en mulighed) og XT2 (lækker men for dyr til mit budget).
Jeg er meget i tvivl om hvilken Sub jeg skal vælge til systemet. Jeg har hørt M-1 med både AS-2, PV-1 og en mellemting ASW-675 (til 8000.-). Jeg synes de alle tre spiller næsten lige kraftig bas, men der virker til at være mere styr over bassen i ASW-675 og PV-1, lidt hurtigere og mere præcis. Lyden føler lidt prisen, men jeg synes ikke der var stor lydmæssig forskel på ASW-675 og PV-1, men de sidste 3000.- giver et fedt design. Men jeg har ikke selv besluttet mig endnu hvormeget der skal spenderes. 
Receiveren venter jeg med at købe til at de nye modeller fra Pioneer og Yamaha er kommet her sidst på året. Men som det ser ud nu bliver det enten Denon 2807, 3806 eller Pioneer AX2, AX4 eller Yamaha RX-V2600, RX-V4600. JEg regner med at handle receiver i tyskland.
mvh
Baronen(3)
|