Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 06:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LCD fra Tyskland - erfaringer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jamse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 14 September 2006 kl. 07:43 | IP-adresse registreret  

Hey folks

Jeg står og skal til at have mig et TV (Sony KDL32-S2000), og jeg vil selvfølgelig gerne have det så billigt som muligt. Derfor vil jeg gerne høre fra folk, der har erfaring med at bestille fra Tyskland.

Jeg går ud fra at Sony har international garanti, så et warrenty card skal man bede om, har jeg læst et sted.
Men hvad hvis det er blevet smadret under transport, hvis der er pixelfejl, eller TV'et ikke lever op til mine forventninger; er der nogen returret, når man bestiller fra Tyskland?

Det bedste ville sandsynligvis være, hvis man fandt en bil og kørte derned og hentede det selv, men det har jeg ikke mulighed for. Så pleeaase help me out here

jamse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 September 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

Jeg prøvede lige at maile den butik, der har mit kommende TV til den laveste pris.
Bortset fra at hans engelsk er ufatteligt dårligt, virker han rimelig dedikeret. Og butikken har over 800 positive anmeldelser på idealo.de (som vist er en ret stor og anerkendt side).

Det eneste, jeg stadig er usikker på, er betalingsmetoden; han tager ikke visa, da det koster 3,9% gebyr til banken - så det skal være ved bank-overførsel. Og jeg har hørt noget om, at det giver ham ret stor mulighed for at snyde mig.

Jeg finder det svært at tro på, at der ikke er nogen herinde, der ikke har købt fra Tyskland. Man kan jo spare alt lige fra 10% og op til noget nær 30% eller mere!
Please, jeg vil bare høre fra nogen, der har gode eller dårlige erfaringer, historier eller lignende

malkekoen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004
Sendt: 15 September 2006 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Jeg købte mit Sony KDL-V2000 (SOM ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FEEEEDT) i Berlin hos www.fotopreissturz.de. Det var ca. 30% billigere end herhjemme. Jeg valgte at afhente selv, da jeg alligevel kom på de kanter, men de sender også til Danmark.

Var lige inde på deres hjemmeside, og kan ikke finde fladskærmsfjernsyn derinde mere, men prøv at skrive til dem på service@fotopreissturz.de.

De var da jeg købte min skærm var de allerbilligst i Tyskland. Og de er 100% til at stole på.

Jeg fik en Europagaranti (bare husk at få udfyldt garantibeviset - jeg glemte at få mit udfyldt dernede, men sendte det ned til dem i stedet. 5 dage efter havde jeg det retur i udfyldt stand). Pixelgarantien er den samme som Sony giver i Danmark. De har vist en politik om, at hvis fjernsynet fejler det mindste, bliver det lavet. Da jeg ringede til Sony Danmark inden jeg købte i Tyskland kunne de dog ikke svare på om man fik fjernsynet byttet ved 1 pixelfejl, men havde ovenstående generelle betragtning.

Til top Vis malkekoen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af malkekoen

PHN2
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 15 September 2006 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Hej.

Ved bankoverførsel er du ikke dækket ind af dankort-reglerne. Hvis du betaler med kort, så skriver man i svindeltilfælde under på en tro&love om at man ikke har modtaget noget for pengene, så får man pengene retur fra banken.

mvh. Per.

Til top Vis PHN2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PHN2

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes