| Sendt: 16 September 2006 kl. 03:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg ikke nogen andelse med den givne model, men problemet der har været omtalt er, at mange af Philips' tv'er ikke understøtter 1:1 pixelmapping på dvi/hdmi porten. Altså, som der står, er panelets opløsning 1366*768, men der er problemer med nogle tv, at de ikke understøtter denne opløsning på hdmi-indgangen. Nogle vil fx kun modtage 1024*768, som giver to problemer: 1. TV'ets panel er 1366*768, det vil sige den skal skalere de vandrette linier op fra 1024 til 1366. 2. 1024*768 er en 4:3 opløsning, det vil sige at når du sender sådan en opløsning til skærmen, skal tv'et strække billedet ud for at fylde hele skærmen. Men prøv at undersøge den model du kigger på inde på flatpanels.dk. Der er højst sansynligt en brugeranmeldelse af den.
__________________ Min stue:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=n agash-stuebio-og-andet
|