| Sendt: 17 September 2006 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Alle
Er der nogle der har nogle gode bud på en "ting" der kan forstærke billedet hjemme hos de gamle.
Der er langt fra signalstikket til nr. 2 fjernsyn og det ville være rart hvis der kunne findes noget der kunne forbedre signalet.
Gerne et link evt.
På forhånd tak
Christian
|