| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kører TDC Internet TV ind over MCE2005 via IR-blasterne der hører med til MCE remoten.
Det kører fint: super signal og siden jeg fik det i maj (06) har jeg kun 2-3 gang meget kortvarigt set singalet "pixelere", så det fungerer fint.
En enkelt gang røg både TV og Internet og jeg måtte rekvirere en TDC tekniker, der kunne konstatere at min "profil var blevet slettet på centralen..". Det tog så et enkelt opkald fra ham at få den frem igen.
Det er lidt Gøg og Gokke med IR-blastere man taper fast til den lille TDC receiver box og der efter "lærer" MCE remoten signalerne fra TDC remoten, men hva fanden...
Det der er mest irriterende er at man ikke kan få mere end et signal på MCE boksen, dvs at man (selvom man har dual tuner kort PC´en) ikke kan optage en kanal og samtidig se en anden. Ej heller se en kanal på Extenderen og en anden på MCE´en. Det er VIRKELIGT irriterende...
Det er dog et problem som TDC er opmærksom på og eftersigende skulle der allerede nu være rigeligt med båndbredde til at køre flere signaler, men for nuværende er der også et problem med leverandøren af receiver boksen (Sagem tror jeg), så TDC vil ikke ud med en dato for hvornår vi kan forvente en løsning på det. Teknikeren der var ude hos mig mente dog at havde hørt noget, men kunne ikke være mere konkret.
DVB-kort direkte ind i PC´en lyder lækkert så man kan slippe af med den lille tdc-boks, men man skal vel stadig have 2 DVB-kort hvis man vil have dual setup ikke?
|