| Sendt: 19 September 2006 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg har et godt Cayin anlæg på nær min gamle Akai tuner fra min konfirmation  Samt et par ældre Dali 4B Beech højtalere som spiller godt men tror det kan blive endnu bedre så ville høre hvilke højtalere I ville anbefale mig istedet ?
Forstærker: Cayin 252 B CD afspiller: Cayin CD 251 Tuner: Akai Anlægget står i min stue/køkken på ca. 40 m2 Jeg har læst nedenstående anmeldelse af min forstærker hvor de følgende skriver
"Begrænsningerne ligger først og fremmest i det udstyr, du vælger at koble sammen med 252B’eren – især hvad angår højttalere. Som venligt havde vi et særdeles bredt udvalg fra små reolhøjttalere til Dynaudio Contour 3.3. Det bedste resultat fik vi med et sæt System Audio 1270 og 1280. Både hvad angår dynamik, homogenitet, rum og stereoperspktiv indgik de i en vellykket symbiose med 252B’eren, hvor i mod vi havde store problemer med at få den til at swinge rigtig godt sammen med Dynaudio’erne. Det var som at kombinere en Rolls Royce med den dyreste gravemaskine." http://www.hifi4all.dk/content/templates/anmeldelser.asp?art icleid=38&zoneid=3
PS. Ved godt mine højtalere står lidt for tæt op af bagvæggen men det kan vist ikke blive anderledes med den stue jeg har. Jeg vil maks give 3-4000 kr stykket pr højtaler og de må gerne være brugt.
Kom med et bud på en højtaler som kan yde det ypperster til mit anlæg så vil jeg blive glad. 
Her er monsteret:
 PS. Fandt ud af at venstre højttaler stod i højre side! Nu det rettet og det hjalp sgu også på lyden synes jeg.
|