Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 11:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: nyt anlæg .. hjælp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DJ Chap
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 19 September 2006 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

Hejsa ..

Da jeg snart får lidt ekstra kroner mellem hænderne, synes jeg de skal bruges på at opgradere lidt  Lige nu har jeg Dali 450, NAD C320 og NAD 514 .. Jeg vil gerne en klasse op fra det .. Jeg elsker at lytte til detaljer i musikken, så måske skal det være noget monitor halløj .. Det er ikke brug for de store bas enheder, da jeg bor i en mindre lejlighed, så jeg tænkte selv på noget stander af en art ..
Budgettet ligger på ca. 12000 kr .. Det kan dog strækkes lidt efter behov  Nogen der kan komme med et godt forslag ? Budgettet skal i øvrigt dække både højtalere, forstærker og cd-afspiller, kabler har jeg nogen Tera Labs og QED ..

På forhånd mange tak!

Mvh Casper

Til top Vis DJ Chap's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DJ Chap Besøg DJ Chap's Websted

Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 September 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Umiddelbart vil jeg anbefale dig at bruge dem på elektronik, og så beholde 450'erne. De kan godt følge med opad endnu. Personligt kan jeg anbefale Holfi til Dali-højttalere, det synes jeg spiller super (har det selv).

/Præsten

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten

DJ Chap
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 19 September 2006 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Okay .. Tænkte bare at jeg måske kunne få lidt mere vellyd, ved at tage nogen mindre højtalere med bedre komponenter, når jeg nu ikke skal bruge den vilde floor-bass

Til top Vis DJ Chap's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DJ Chap Besøg DJ Chap's Websted

DJ Chap
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 September 2006 kl. 16:55 | IP-adresse registreret  

Hold da op, ens tråde forsvinder godt nok hurtigt i mængden herinde :)

Jeg har fundet frem til et svensk højtaler mærke kaldet XTZ, de laver nogen stander højtalere der ser rimelig spændende ud, især til prisen! Nogen der kender noget til det mærke, eller bedre inden for budgettet ?    

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes