Hej,
da jeg følte min tidligere Topic var en del rodet, har jeg ville lave et nyt, (håber ikke det gør nået)
siden jeg startede har jeg skiftet lidt ud, og når man tænker over det synes jeg at det går pænt fremad, min interrese begyndte for ca 1 år siden hvor det startede men et billigt Medion soround, som jo var acc. når man ikke gik op i det i starten, fronterne var så skiftet ud med nogle Philips Line gulv højtaler, som var nogle udemærket fest højtaler,
men efter som jeg begyndte og interreser mig mere for lyden, og få det til at lyde bedre, opgraderede jeg efter håneden som jeg havde penge, det gik over og blev til nogle Jamo Sat 300 som baghøjtaler, og så en brugt forstærker (NAD T760) og siden har jeg så opgraderet både Center, fronthøjtaler og nu ogs "igen" forstærker. en Projektor er det ogs blevet til.
mit nuværende setup er:
Forstærker: Pioneer VSX 1015-S
DVD: INO 3 (ikke en DVD afspiller som yder nået specielt men det er en billig og udemærket DVD med DivX)
CD-Afspiller: Denon DCD 485
Projektor: Infocus ScreenPlay 4805 DLP
Front: JBL LX1000
Center: Dali Concept
Baghøjtaler: Jamo Sat 300 inc. Jamo Passiv Sub.
Højtalerkablerne er ikke det helt vilde lige PT. har nået Tara Labs ST omni til Front og Center og så er resten nogle 2x4" kabler, Men har ønsket mig nogle Nordost kabler, så håber da at der kommer nogle 
og så har jeg min gamle NAD T760 ståenden
jeg har PT ingen Aktiv sub. da jeg solgte min QLN.
jeg venter med at købe en ny til jeg har pengene og da den SVS sub jeg vil have ikke PT kan købes ved Lsound i norge må man jo vente,
jeg er ogs pt igang med at lede efter ny baghøjtaler og Center, men når man er i lærer og skal betale skat, så har man ingen penge, og så går der lidt længere tid før man har råd til nye Dejlige ting 
Jeg tager helt nye billeder af mit setup i denne uge.
Ris/Ros modtages self.