Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Speaker Setup 6.1 ? med en 7.1 receiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
deseinar
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 22 September 2006 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

Hej Forum...

jeg er ved at købe en Harman/kardon AVR 635 surround 7.1
jeg er i tvivl om den kan kører 6 højtalere. 3 front og 3 rear

jeg har bose Højtalere Acoustimass 16
http://www.bose.com/controller?event=VIEW_PRODUCT_PAGE_EVENT &product=am16_surround_index&ck=0 #

På forhånd tak!   

Til top Vis deseinar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af deseinar
 
CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1281
Sendt: 22 September 2006 kl. 09:32 | IP-adresse registreret  

Hej igen - jojo, den kan den da!

Desuden er de to bagerste i 7.1 setuppet samme signal (mono) ved ex. DTS-ES og DD-EX - så der er ingen problemer med kun at anvende een surround back højttaler.

Til top Vis CHTT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CHTT
 
deseinar
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 September 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 22 September 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Hej igen CHTT
ahhh.. så jeg bruger bare den en udgang! cool.. mange tak   

Så ville det da være dum at købe en 6.1!
Til top Vis deseinar's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af deseinar
 
CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1281
Sendt: 22 September 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Ja. Du slutter bare den ene baghøjttaler til enten Surround Back Left eller Surround Back Right højttalerudgangen, det er lige meget - selv hvis du ikke anvender autokalibreringen (som vel selv kan finde ud af antalt HT'ere).
Til top Vis CHTT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CHTT
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes