Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 11:59   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Advarsel:Reparation af dit kæreste eje (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 22 September 2006 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Jeg har to vidt forskellige oplevelser vedrørende reparation af min Tandberg cd-afspiller(TCD3015A).Lad mig starte med den dårligste oplevelse nogensinde mht værksteder.Lad dette tjene som advarsel.
For 3 år siden sendte jeg ovennævnte cd-afspiller til rep hos Lydbutikken(fejl nr 1) på Frederiksberg Alle i Kbh.På opfordring af min kammerat,som kun havde gode oplevelser derfra.Jeg indleverede apparatet i original emballage(fejl nr 2) og i kassen var også manualer(fejl nr 3) samt org.netkabel(fejl nr 4).Efter en rum tid ringede jeg til dem og spurgte til min cd-afspiller.De var ikke gået igang.Godt nok,ingen skade sket......troede jeg.Jeg sagde at jeg ville hente apparatet og det var ok med dem.Ved afhentning nægtede Lydbutikken pure at den var blevet afleveret i org.emballage,med manualer og org. netkabel!!!!!!!Jeg måtte tage til takke med et apparat og et tilfældigt netkabel,og 'acceptere' at jeg aldrig villle se mine manualer og ej heller org.emballage.Det er bare så groft!!!!!!!Jeg har haft den fra ny,og har ALTID gemt al originalemballage fra alt det grej jeg har haft.De nægtede som sagt ethvert kendskab til andet end det rå apparat!!Dette ment som en advarsel til jer musikelskere.BRUG IKKE LYDBUTIKKEN på Frb.Alle!!!!!!!!
Ovennævnte gjorde at jeg ikke skulle nyde noget andre steder.......så der gik tre år før jeg atter havde mod på at overlade mit dejlige apparat til andre værksteder.Valget faldt på High End Musikservice på Skjulhøj Alle i Vanløse.Nu var der ligesom ikke mere at smide væk/stjæle,så jeg krydsede fingre.Man skal ikke tro at de ridder den dag de sadler,men apparatet BLIVER rent faktisk repareret.Nu tog det 40 dage faktisk,men i betragtning af at apparatet ikke havde spillet i 13 år(!!),så havde jeg ikke så travlt.Nu har jeg fået min fede Tandberg cd-afspiller hjem og koblet til min lækre Tandberg-reciever(TR2075) .Jeg er lykkelig for at jeg aldrig pakkede fjernbetjeningen i kassen til Lydbutikken......

Summa sumarum,Lydbutikken på Frederiksberg Alle SUCKS ,High-End Musikservice på Skjulhøj Alle ROCKS!!!

P.S.Det var converteren den var gal med

xo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 22 September 2006 kl. 11:37 | IP-adresse registreret  

Det var godtnok længe du skulle vente på at få den iorden igen. 
Men tillykke med den nyreparerede CD afspiller.

Til top Vis xo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xo

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 September 2006 kl. 11:44 | IP-adresse registreret  

Grunden til at den ikke har spillet i 13 år(det er lidt vildt)er at jeg har været bortrejst i mange år.Men har aldrig nænnet at skille mig af med min Tandberg cd-spiller.Og det er jo fantastisk at den er så overlegen den dag i dag Den er trods alt 18 år gammel nu
Ved indlevering til High-End Musikservice sagde de,retfærdigvis,at der var ventetid,og det levede de op til Jeg er meget tilfreds.Men det gør stadig lidt ondt at tænke på hvor ELENDIGT Lydbutikken behandler kunderne........

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes