Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 13:58   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvilken lærrede til Optoma HD70? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 September 2006 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Hej hjemmebionørder, jeg er helt grøn i dette segment, men har nu besluttet mig til at købe en Optoma HD 70, efter at have set den hos Tekni-Fi, under messen. Spørgsmålet er nu: hvad kan det betale sig at købe af lærrede til denne projektor til ca. 8000,- 12000,- (alt efter hvor man køber den), mit eneste krav er at lærredet ikke er bredere end ca. 150 cm (grin i bare), men jeg har ikke behov for mere, og det må gerne være med motor!

På forhånd, tak for hjælpen

Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 24 September 2006 kl. 20:59 | IP-adresse registreret  

Hej Go4it

Jeg har selv Optoma HD72i projektoren, og den er jo efter sigende ikke så voldsomt forskellig fra HD70´eren. Jeg har valgt et gråt lærred med en bredde på 180 cm. Hvis lærredet ikke skal være større end 150 cm i bredden ville jeg helt sikkert vælge et gråt lærred, men det er selvfølgeligt en smags sag hvad man vælger. Selv i "low lamp" tilstand vil der være mere end rigelig lys til at grå lærred, når det ikke er større.

Både Quality Screen og Lissau, som tit reklamerer her på webstedet, laver fine lærreder.

Hvorfor skulle man grine af at dit lærred skal være 150 cm bredt? Selv foretrækker jeg at sidde med en afstand på 2 gange lærredets bredde, så hvis jeg sad 3 meter fra lærredet ville jeg også have valgt samme størrelse.

Go4it
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004
Lokalitet: København
Sendt: 24 September 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Tak du, og jeg har faktisk ca. 3 meter til mit kommende lærrede, så det var ikke helt så tosset endda!
Til top Vis Go4it's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Go4it

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes