| Sendt: 26 September 2006 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er den heldige ejer af en Acer PD723p projektor.
Men når jeg prøver at koble den på min 3 år gamle Philips DVD-optager via component video får jeg ikke noget signal igennem.
Hvad skyldes dette? Kan det være fordi der er forskel på component-signalerne (progressive/interlace)?
|