| Sendt: 29 September 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Problemet med det bundkort er bare at man ikke kan finde en Core 2 duo CPU til socket 478. Jeg kan i hvert fald ikke, men nu har jeg også kun kigget på edbpriser.dk. Ellers havde jeg købt det mobo....
__________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|