Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 209
Sendt: 27 September 2006 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
hej..
Jeg dali blue 6006 front højtaler, og lige pt har jeg en jamo center højtaler. Som jeg ville skifte ud med en dali blue C1000, men syntes at den er lidt "svag" så jeg havde tænkt på at jeg evt kunne bruge to dali blue 2002 og lægge dem under tv'et, med diskanterne mod hinanden.
er der nogen af jer der har erfaring med det, her tænker jeg på hvordan det lyder og om det kommer til at have nogen effekt på tv'et da de jo ikke er Magnetisk afskærmet. (der kommer til at være en 2 cm tyk træ plade imellem)
Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3136
Sendt: 27 September 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
aner ikke hvordan det vil lyde, men kan næsten garantere dig, at hvis dit tv har billedrør, vil det komme til at se aldeles specielt ud med 2 uskærmede HT'ere så tæt på.
Bruger siden: 15 Juli 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 209
Sendt: 27 September 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
brok skrev:
aner ikke hvordan det vil lyde, men kan næsten garantere dig, at hvis dit tv har billedrør, vil det komme til at se aldeles specielt ud med 2 uskærmede HT'ere så tæt på.
mvh
Brok
det tænkte jeg nok at det ville gøre, ville bare gerne høre andres menig om det...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum