| Sendt: 28 September 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, men det vidste man jo den ville få. Pt-ae900e er suveræn, og de mange steder den har været på tilbud for nylig, vidnede om at en ny og bedre
model var på vej. Jeg fik 900e til 8995.- så jeg er ganske tilfreds. Har set den nye ax100 til 13000.- i tyskland (med forsendelse) - temmelig
aggressiv pris må man sige. Havde ikke lige regnet med den nye model ville være så billig, så havde jeg nok lige sparet lidt mere sammen og
sprunget 900 over
|