Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 22:35   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 10.000 kr. for LCD + surround? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Holden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 August 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 27 September 2006 kl. 20:45 | IP-adresse registreret  

Hej,

De gamle er ved at bygge sommerhus, og jeg har fået tjansen for at købe et 32" LCD TV samt surround med DVD. Jeg er godt klar over at budgettet nok ikke kan holde helt, jo minde man vælger discount udstyr Confused Mit mål er dog at kunne finde noget "value for money" og har allerede været i gang med lidt research på nettet.

Mit bedste fund på LCD siden er blevet et Samsung LE-32R71B for 8500 kr. ved
http://www.pixmania.com/dk/dk/263552/art/samsung/lcd-fjernsy n-16-9-32-81-c.html. Det samme LCD TV koster 11.790 ved HiFi klubben. Dog hedder TV´er LE-32R71B ved Pixmania og LE-32R72B i HiFiklubben. På Samsungs hjemmeside har jeg fundet begge produkter og de er fuldstændig ens, kan ikke finde nogen forskel på specifikationerne- men det må der da være?

Nu har jeg så 1500 kr. tilbage til surround og DVD. Man kan salvfølgelig ikke få noget ordentligt i denne prisklasse, men lad os nu sige at vi går 1000 kr. over budgettet og køber denne pakke ved digital4all.dk
http://www.digital4all.dk/shop/default.asp?setlng=26&pro ductid=801869
Er dette noget vær.
Hvad ville I have valgt for 10.11.000 kr.?

Håber I vil være mig behjælpelige Thumb



Holden
Til top Vis Holden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holden
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 28 September 2006 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Holden skrev:

Mit bedste fund på LCD siden er blevet et Samsung LE-32R71B for 8500 kr. ved
http://www.pixmania.com/dk/dk/263552/art/samsung/lcd-fjernsy n-16-9-32-81-c.html.

Køb en Toshiba, det er et bedre tv og så er der flere penge til overs til lyd. Og hvorfor købe Samsung'en i Frankrig, når det koster det samme i Danmark?



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 28 September 2006 kl. 09:48 | IP-adresse registreret  

Holden skrev:


Nu har jeg så 1500 kr. tilbage til surround og DVD. Man kan salvfølgelig ikke få noget ordentligt i denne prisklasse, men lad os nu sige at vi går 1000 kr. over budgettet og køber denne pakke ved digital4all.dk
http://www.digital4all.dk/shop/default.asp?setlng=26&pro ductid=801869
Er dette noget vær.
Hvad ville I have valgt for 10.11.000 kr.?

Forresten: Hvis det var mig, så ville jeg blæse surround et langt stykke, købe et sæt hæderlige reolhøjttalere og en lille forstærker (evt. brugt), og så have en væsentligt bedre lyd end den slags "legetøjs-surround". Surround uden lydkvalitet er intet værd. Lydkvalitet uden surround er derimod en hel masse værd...



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 
kaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 959
Sendt: 28 September 2006 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

Bemærk, at parallelimporteret Samsung ikke har samme garanti mht. pixelfejl!

 

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes