Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 08:54   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Receiver til Dali 8008, C1000, R1000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
old newbie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 September 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 28 September 2006 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået stjålet mit gl. stereo  træls, selvom det var 15 år gl. Det værste var vel egentligt de 200 cd.er

Jeg står for at anskaffe en surround-receiver til ovennævnte ht-set up, som bliver udvidet med en sub på et tidspunkt. Rummet er ca. 60 m2.

Jeg har søgt vidt og bredt, og ikke kun begrænset til HFK.

WAF faktoren spiller ind selvom HT sættet alene var en udfordring.

Det er vigtigt, at rc kan trække højtalerne, og har en fornuftig lyd i stereo. Pris - tja, en 5-7.000 er et fornuftigt leje.

Jeg har b.la. set på Marantz SR 8500, Pioneer VSX-1016V-S eller 2016.

Hvad siger I?

Til top Vis old newbie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af old newbie
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 28 September 2006 kl. 11:51 | IP-adresse registreret  

Altså Marantz SR 8500 ville nok være mit valg. God varm stereodel og yderst kompetent til surround. Er sikker på du kan få en god demonstration i tapeconnection af den.

__________________
Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
old newbie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 September 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 29 September 2006 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

Hej Taz.

SR 8500 bestilt og hentes i morgen sammen med DV 6600! Var i kontakt med tapeconnection, der virker meget kompetent. Har dog valgt at handle på i KT på Fyn, da jeg fik et bedre tilbud der. 

Så nu kan der snart komme strøm på igen.

 

Til top Vis old newbie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af old newbie
 
Jannik K.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 April 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 29 September 2006 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Du skal nok blive glad for den reciever. Jeg købte min for 3 måneder siden efter at have lyttet til flere forskellige i prisklassen. Jeg fandt at Marantz'en klart var bedst i stereo, og at byggekvaliteten i mine øjne er væsentligt højere end konkurrenternes.

Du skal dog være opmærksom på at den faktisk bliver ret varm. Min bliver noget varmere end min effekt, selvom den slet ikke trækker nogen højttalere.

Men god fornøjelse med recieveren.

Mvh Jannik

Til top Vis Jannik K.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik K.
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes