| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
For nogen tid siden så jeg en reol med "S" buede sider, dette møbel har jeg overvejet måske kunne blive rigtig god for min nye forstærker, men nu kan jeg desværre ikke finde det igen og jeg kender ikke navnet på møblet. Det eneste som jeg ved er, at det minder om "montana" reoler, men som sagt har det buede sider.
Håber der er nogle "møbelfolk" herinde, eller andre som gider hjælpe mig med at lede på nettet, selvom jeg synes at jeg har været de mest alm steder igennem.
Michael
|
| Til top |
|
| |
soxen Branchemedlem

Bruger siden: 21 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 717
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 826
|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ah kan se du har oprettet en ny tråd. Hvis du har læst den anden så kan du se at jeg nok skal finde den.  Og hvis det er den jeg tror du tænker på, så vil det se rigtig fedt ud sammen med din Logos. Morten
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle det tilfældigvis være disse?  De forhandles af Aisen møbler i KBH. Kan ikke rigtig huske hvem der fremstiller skidtet, men det kan Aisen sikkert oplyse. Morten
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
Skulle det tilfældigvis være disse?

De forhandles af Aisen møbler i KBH. Kan ikke rigtig huske hvem der fremstiller skidtet, men det kan Aisen sikkert oplyse.
Morten
|
|
|
Hej Morten
Jeg kan ikke umiddelbart set om det er den, da billedet er taget "skævt" men jeg er lige ved at tro det, fed er denne i alle tilfælde også, så det vil jeg lige undersøge hos forhandleren og så vender jeg tilbage. Tak for tippet!
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

|
| Sendt: 28 September 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
Skulle det tilfældigvis være disse?

De forhandles af Aisen møbler i KBH. Kan ikke rigtig huske hvem der fremstiller skidtet, men det kan Aisen sikkert oplyse.
Morten
|
|
|
Hej Morten
Jeg kan ikke umiddelbart set om det er den, da billedet er taget "skævt" men jeg er lige ved at tro det, fed er denne i alle tilfælde også, så det vil jeg lige undersøge hos forhandleren og så vender jeg tilbage. Tak for tippet! |
|
|
Er glad for at kunne hjælpe.  Og fortæl lige lidt når du har snakket med dem. Morten
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du fået kontakt til dem Rattan?
Morten
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
Morten
|
|
|
Jeps det har jeg, desværre kunne de ikke fortælle mig hvor de kunne fåes i Jylland, så det endte op med at jeg tog kontakt til ham som har designet dem, en yderst flinker fyr i øvrigt, som kunne fortælle mig at prisen ligger på omkring 3500 kr, hvilket jeg ikke synes er specielt voldsomt, feks ved siden af "montana". Jeg har dog endnu til gode at se dem fysisk, fordi jeg ikke har haft tid til at køre efter det.
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
Morten
|
|
|
Jeps det har jeg, desværre kunne de ikke fortælle mig hvor de kunne fåes i Jylland, så det endte op med at jeg tog kontakt til ham som har designet dem, en yderst flinker fyr i øvrigt, som kunne fortælle mig at prisen ligger på omkring 3500 kr, hvilket jeg ikke synes er specielt voldsomt, feks ved siden af "montana". Jeg har dog endnu til gode at se dem fysisk, fordi jeg ikke har haft tid til at køre efter det. |
|
|
Er de dansk designede? kan du ikke lige fortælle lidt mere om dem? synes de er super nice.  Morten
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
Morten
|
|
|
Jeps det har jeg, desværre kunne de ikke fortælle mig hvor de kunne fåes i Jylland, så det endte op med at jeg tog kontakt til ham som har designet dem, en yderst flinker fyr i øvrigt, som kunne fortælle mig at prisen ligger på omkring 3500 kr, hvilket jeg ikke synes er specielt voldsomt, feks ved siden af "montana". Jeg har dog endnu til gode at se dem fysisk, fordi jeg ikke har haft tid til at køre efter det.
|
|
|
Er de dansk designede? kan du ikke lige fortælle lidt mere om dem? synes de er super nice. 
Morten
|
|
|
Jeg har været i en lidt anden verden de sidste dage og ikke tænkt så meget o møbel, men jo de er danske. Så vidt jeg ved findes de desværre vist kun i den lyse træsort og en som umiddelbart ligner eg.
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
|
|
|
Ser da ud til at være noget af et håndværk med alle de buer  , men jeg bliver altså lidt svimmel af at se på dem  __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
|
|
|
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
Morten
|
|
|
|
|
|
Er de dansk designede? kan du ikke lige fortælle lidt mere om dem? synes de er super nice. 
Morten
|
|
|
Jeg har været i en lidt anden verden de sidste dage og ikke tænkt så meget o møbel, men jo de er danske. Så vidt jeg ved findes de desværre vist kun i den lyse træsort og en som umiddelbart ligner eg.
|
|
|
http://www.lorentzendesign.dk/
|
| Til top |
|
| |
no-limit Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
Morten
|
|
|
|
|
|
Morten
|
|
|
|
|
|
http://www.lorentzendesign.dk/ |
|
|
Takker!  Hvor meget får man så for 3500kr.? Morten
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
no-limit skrev:
rattanhuset skrev:
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
rattanhuset skrev:
no-limit skrev:
Morten
|
|
|
|
|
|
Morten
|
|
|
|
|
|
http://www.lorentzendesign.dk/
|
|
|
Takker! 
Hvor meget får man så for 3500kr.?
Morten
|
|