| Sendt: 28 September 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg har lige købt en Force 505 HD modtager så jeg kan se HDTV. Men har et lille problem med hvad jeg skal bruge til signalet mellem forcen og mit Sony KLV-V40 LCD tv... Jeg bruger min HDMI til min DENON 1920 DVD og KOMPONENT bruges til XBOX 360 jeg har 3 løsninger at vælge mellem hvilken synes i er bedst: 1:jeg har så valget mellem at skifte HDMI hver gang jeg skal skfte mellem DVD og SAT (kan den holde til det når jeg skal skifte ca. 2-3 gang om dagen) 2: Jeg bruger min Komponent og skifter mellem de to stik hver gang jeg skal bruge Xbox 360 3: på min Harman Kardon AVR 4500 forstærker har jeg to KOMPONENT ingange og en Udgang så jeg kan LOOPE både min XBOX 360 og FORCE igennem den uden at skifte mellem kablerne. jeg har testet med min XBOX 360 og Sony tv'et viser 720p så det burde også virke med forcen... Jeg har testet både Komponent og HDMI direkte fra forcen til sony'en og synes ikke jeg kan se forskel kan det passe ??? hvor meget billede kvalitet mister jeg ved at loope Force og Xbox 360 igennem min Harman Kardon avr 4500 forstærker ??? logikken siger mig at HDMI skulle være bedre men er lidt usikker ??? Kan Man få en boks med flere HDMI stik ??
__________________ Mit Setup
|