| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er sat til 16/9 den stod på 4/3 før, så det har hjultet lidt, men der er stadig ca 4cm i top og bund der er helt sort. Tror i den 3 disc box de har i hifiklubben, til 199kr vil kunne hjælpe mig??
|