Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 10:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ingen stemmer i DD 5.1 :( (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HypeTaxx
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Oktober 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

Hey,

Jeg har sgu lige brug for lidt ekspert viden.

Jeg har en Sony STR-DE597 reciever som har været flyttet, men nu er kommet tilbage på plads under DVD'en, men nu er stemmerne væk når man sætter den til AFD, altså alle lydefekter er der, men ingen stemmer har prøvet med 3 film og det er samme resultat og de er der hvis den står til 2 ch. eller man bare køre lyden udover fjernsynet Confused

Nogen der har guldkornet der giver mig mine stemmer tilbage?
Til top Vis HypeTaxx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HypeTaxx
 
Lique
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret  

Uhh... Klassikeren...

Ja, det har jeg.

Du har sat din receiver til at du kører med Center højtaler, og enten har du ikke nogen center, eller også er den blevet disconnected fysisk under flytningen.
Til top Vis Lique's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lique
 
HypeTaxx
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Oktober 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret  

LoL

I feel like a n00b

Nu skal jeg så bare have fundet ud af hvorfor min center ikke spiller da den er sat til...

Men jeg takker i hvert fald mange gange, nu kan jeg få set noget film :D
Til top Vis HypeTaxx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HypeTaxx
 
Lique
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 245
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Som en stor mand engang sagde:

Der findes ikke Newbs, kun Newb'ske svar...

Remember that, remember that...
Til top Vis Lique's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lique
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes