| Forfatter |
|
Martin Lauritze Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
det står mellem pdp 4270xa eller pdp4370fde har set dem på digitalo.de og kan ikke rigtig hitte ud af det tyske sprog
er der nogen der kender til disse skærme ?
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Førstnævnte er nyere og har bedre billedkvalitet.
|
| Til top |
|
| |
Martin Lauritze Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok det lyder godt for den er 200 euro billigere, men hvad er det så der gør den anden lidt dyrere mon ?
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er åbenbart ingen der mener det er sjovt at lave priskrig på Pioneers ældre modeller.
|
| Til top |
|
| |
Martin Lauritze Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
måske er det fordi den er 1" større
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, det er seriøst, sandsynligvis, fordi ingen mener det er sjovt at
lave priskrig på de modeller. De er ikke aktuelle længere, men det
betyder ikke at Pioneer giver forhandlerne nogen form for rabat på
indkøbsprisen.
Pioneer har også presset prisen på de nye modeller for at konkurrere lidt mere på prisen med Panasonic.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der ingen Pioneer der hedder 437FDE ? - går udfra du mener 436FDE ?
436 og tidligere generationer var jo en hel del anderledes, idet de bla havde seperat tunerbox ! Hvilket måske fordyrede produktionsgangen en anelse.Dette burde dog udlignes af,at de til gengæld ikke var født m højtalere !
I bund og grund oplever vi forhåbentlig bare generelle prisfald . Men gå efter den nyeste !!
|
| Til top |
|
| |
Martin Lauritze Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for hjælpen alle sammen jeg vil self helst have det nyeste så jeg køber 4270xa
|
| Til top |
|
| |
troelsit Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 268
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor købe dem hos Digitalo når de er billigere i DK?
|
| Til top |
|
| |
Martin Lauritze Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
fordi jeg har købt et lg pc1rr hos digitalo hvor jeg sparede ca 5000 men da jeg fik det var skærmen smadret, men som man siger er der ikke noget der er så dårligt at det ikke er godt for noget, for da vi fik det hjem i stuen brød vi os ikke om designet så nu vi alligevel skal sende det tilbage bytter vi det bare til et pioneer, hvis de altså vil gå med til det
|
| Til top |
|
| |
Martin Lauritze Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
er lige blevet tilbudt et pioneer 506 xde til 20k nyt og med garanti på - stadig i kassen.. er det et godt tilbud i forhold til 4270 xa
jeg synes jeg kunne se på billdederne af den at man skal have en boks stående til tuner og indgange osv på 506 er det så fordi det er ved at være en gammel model ?
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Martin Lauritze skrev:
|
er lige blevet tilbudt et pioneer 506 xde til 20k nyt og med garanti på - stadig i kassen.. er det et godt tilbud i forhold til 4270 xa
jeg synes jeg kunne se på billdederne af den at man skal have en boks stående til tuner og indgange osv på 506 er det så fordi det er ved at være en gammel model ?
|
|
|
der er nogle der syntes at separat tuner boks var en fordel i de "gamle" madeller,men 20k for et 50" xde vil jeg mene er et godt tilbud.
|
| Til top |
|
| |
ning Forum Bruger


Bruger siden: 04 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 534
|
| Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
syntes også det lyder som et kanon godt tilbud  __________________ mvh Ning
|
| Til top |
|
| |
Martin Lauritze Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja lidt for godt måske, det viste sig ihvertfald at man skulle betale pengene på forhånd og så vente på at det blev hentet i tyskland, det lyder ikke så fedt så det har jeg droppet.
men er 4270 xa så ikke det bedste køb i den prisklasse ?
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg venter selv på 427xa til ca 16.500,- i dk når den bliver lagervare engang til den pris,tjek evt dvdpriser.forskelen på 4270 og 427 serien er lidt design(ikke meget vist bare en aluring ting)1x-tra HDMI ingang og vigtigst(for mig)en tung alu remote fremfor platic i 4270 serien så jeg ville købe 427xa,tror ikke engang det er mere end højst 500,- dyrere end 4270.
|
| Til top |
|
| |
Martin Lauritze Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu spørger jeg måske dunmt men hvorfor laver man 2 fjernsyn der ligner hinanden så meget
skal det forstås sådan at 4270 er en lidt skrabet model ??
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, 4270 er en skrabet model. Det er meningen at folk uden behov for så
mange tilslutningsmuligheder skal købe denne model så de kan spare lidt
penge. Priskrigen på de dyre modeller har været hård så forskellen for
os der skal købe er meget lille.
|
| Til top |
|
| |
Martin Lauritze Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 43
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er fandeme en jungle at finde rundt i hold da kæft hvor er jeg glad for denne info
jeg var blevet en smule bitter hvis jeg havde nået at købe 4270,jeg gik i forvejen og ærgrede mig over der kun var 1 hdmi indgang
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan uden de store problemer se hvad de forskellige modeller kan inde på Pioneers hjemmeside.
|
| Til top |
|
| |