Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 18:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: hvilken pioneer skal jeg vælge (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Martin Lauritze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

det står mellem pdp 4270xa eller pdp4370fde  har set dem på digitalo.de og kan ikke rigtig hitte ud af det tyske sprog

 

er der nogen der kender til disse skærme ?

Til top Vis Martin Lauritze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Lauritze
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:25 | IP-adresse registreret  

Førstnævnte er nyere og har bedre billedkvalitet.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
Martin Lauritze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret  

ok det lyder godt for den er 200 euro billigere, men hvad er det så der gør den anden lidt dyrere mon ?
Til top Vis Martin Lauritze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Lauritze
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret  

Der er åbenbart ingen der mener det er sjovt at lave priskrig på Pioneers ældre modeller.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
Martin Lauritze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

måske er det fordi den er 1" større  
Til top Vis Martin Lauritze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Lauritze
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Nej, det er seriøst, sandsynligvis, fordi ingen mener det er sjovt at lave priskrig på de modeller. De er ikke aktuelle længere, men det betyder ikke at Pioneer giver forhandlerne nogen form for rabat på indkøbsprisen.

Pioneer har også presset prisen på de nye modeller for at konkurrere lidt mere på prisen med Panasonic.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret  

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
lennon
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline
Indlæg: 1076
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret  

Nu er der ingen Pioneer der hedder 437FDE ? - går udfra du mener 436FDE ?

436 og tidligere generationer var jo en hel del anderledes, idet de bla havde seperat tunerbox ! Hvilket måske fordyrede produktionsgangen en anelse.Dette burde dog udlignes af,at de til gengæld ikke var født m højtalere !

I bund og grund oplever vi forhåbentlig bare generelle prisfald . Men gå efter den nyeste !!

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon
 
Martin Lauritze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

tak for hjælpen alle sammen jeg vil self helst have det nyeste så jeg køber 4270xa

Til top Vis Martin Lauritze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Lauritze
 
troelsit
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Hvorfor købe dem hos Digitalo når de er billigere i DK?
Til top Vis troelsit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af troelsit
 
Martin Lauritze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

fordi jeg har købt et lg pc1rr hos digitalo hvor jeg sparede ca 5000 men da jeg fik det var skærmen smadret, men som man siger er der ikke noget der er så dårligt at det ikke er godt for noget, for da vi fik det hjem i stuen brød vi os ikke om designet så nu vi alligevel skal sende det tilbage bytter vi det bare til et pioneer, hvis de altså vil gå med til det
Til top Vis Martin Lauritze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Lauritze
 
Martin Lauritze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 14:31 | IP-adresse registreret  

er lige blevet tilbudt et pioneer 506 xde til 20k  nyt og med garanti på - stadig i kassen.. er det et godt tilbud i forhold til 4270 xa

jeg synes jeg kunne se på billdederne af den at man skal have en boks stående til tuner og indgange osv på 506 er det så fordi det er ved at være en gammel model ?

Til top Vis Martin Lauritze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Lauritze
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

Martin Lauritze skrev:

er lige blevet tilbudt et pioneer 506 xde til 20k  nyt og med garanti på - stadig i kassen.. er det et godt tilbud i forhold til 4270 xa

jeg synes jeg kunne se på billdederne af den at man skal have en boks stående til tuner og indgange osv på 506 er det så fordi det er ved at være en gammel model ?

der er nogle der syntes at separat tuner boks var en fordel i de "gamle" madeller,men 20k for et 50" xde vil jeg mene er et godt tilbud.

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
ning
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Maj 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 534
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret  

syntes også det lyder som et kanon godt tilbud

__________________
mvh Ning
Til top Vis ning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ning
 
Martin Lauritze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 13:15 | IP-adresse registreret  

ja lidt for godt måske, det viste sig ihvertfald at man skulle betale pengene på forhånd og så vente på at det blev hentet i tyskland, det lyder ikke så fedt så det har jeg droppet.

men er 4270 xa så ikke det bedste køb i den prisklasse ?

Til top Vis Martin Lauritze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Lauritze
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

jeg venter selv på 427xa til ca 16.500,- i dk når den bliver lagervare engang til den pris,tjek evt dvdpriser.forskelen på 4270 og 427 serien er lidt design(ikke meget vist bare en aluring ting)1x-tra HDMI ingang og vigtigst(for mig)en tung alu remote fremfor platic i 4270 serien så jeg ville købe 427xa,tror ikke engang det er mere end højst 500,- dyrere end 4270.
Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
Martin Lauritze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 13:59 | IP-adresse registreret  

nu spørger jeg måske dunmt men hvorfor laver man 2 fjernsyn der ligner hinanden så meget

 

skal det forstås sådan at 4270 er en lidt skrabet model ??

Til top Vis Martin Lauritze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Lauritze
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Ja, 4270 er en skrabet model. Det er meningen at folk uden behov for så mange tilslutningsmuligheder skal købe denne model så de kan spare lidt penge. Priskrigen på de dyre modeller har været hård så forskellen for os der skal købe er meget lille.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
Martin Lauritze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

det er fandeme en jungle at finde rundt i hold da kæft hvor er jeg glad for denne info

jeg var blevet en smule bitter hvis jeg havde nået at købe 4270,jeg gik i forvejen og ærgrede mig over der kun var 1 hdmi indgang

Til top Vis Martin Lauritze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Lauritze
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:09 | IP-adresse registreret  

Man kan uden de store problemer se hvad de forskellige modeller kan inde på Pioneers hjemmeside.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes