| Sendt: 02 Oktober 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
Jeg har prøvet at starte med shift nede men det virker ikke, har også prøvet div. andre taster, uden held.
Maskinen er lidt speciel, eksempelvis skal man bruge F2 for at komme ind i bias. så det eneste jeg kan pt. er at komme ind i bias og at starte op og se et billede hvor jeg intet kan gøre 
PS. der er ikke floppy drev i den, men der er usb som jeg måske kan få til at virke, den registrerer at jeg sætte en usbstick i men beder om drive da den jo kører 98!!.
Men den lange forklaring om at brænde en xp cd (http://old.bink.nu/xpbootcd/ )med boot kan jeg stadig ikke få til at virke, da jeg ikke kan få Nero til at lave den rigtige indstillinger, ligesom jeg ikke er sikker på jeg har ekstraktet de rigtige filer fra xp cden...
Så alle erfaringer er velkomne!!! __________________ "Så slap vi af med Saddam Hussein.., - så mangler vi bare Nik & Jay!"
|