| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle eksperter
jeg har bestemt mig for at købe en 43" plasma fra pioneer da (så vidt jeg kan forstå er længst fremme)den skulle gerne ligge i prislejet 25000-30000
er der nogle der har erfaring kunne det være vildt fedt med noget ris ros omkring de modeller i det leje
og hvor handler man bedst. jeg er ikke for vild med at købe over nettet
|