Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 20:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Amoi el. Samsung (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bohlendach
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Hej.

Som så mange andre leder jeg efter et godt 32" LCD-TV.
Har indtil for nyelig været overbevidst om, at Samsung LE-32M61 og nu det nye LE-32m71 skulle ind og stå i min stue, men....

Efter at have talt med fagfolk, der beskæftiger sig med "ægte" HDTV, har jeg fået øjnene op for Amoi. Eks. Amoi 37" LC37AF1E har en opløsning på 1920 x 1080 HD  resolution. Og så er deres design dansk ,a la B&O.

Amoi 32" LC32AF1E har ikke denne høje opløsning, men som så mange andre
1366 x 768.

Jeg er meget interesseret i at høre fra folk med mere forstand og med mere erfaring end jeg. Hvad synes I om Amoi - gerne sammenlignet med Samsungs
LE-32M61 og LE-32m71
Til top Vis bohlendach's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bohlendach
 
RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2359
Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Jeg kender ikke så meget til Amoi, men vil blot lige nævne at 1080p vs. 720p opløsning ikke rigtig er et issue ved 32", medmindre du har for vane at sidde 20-25 cm fra skærmen...

Herudover må det vel primært handle om hvad dine øjne fortæller dig, hvordan er billedet på det ene tv i forhold til det andet - og design vil altid være et spørgsmål om smag og behag, for nogen er dette lige så vigtigt som billedkvaliteten.

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent
 
Caraedoc
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Strax Service

Bruger siden: 16 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 08:05 | IP-adresse registreret  

Amoi 37" LC37AF1E er et fornuftigt tv, men det bliver solgt for dyrt. Hvis du kan få det til en god pris er godt nok. Ligger det stadig i 20k+ klassen?

Hvis det stadig gør det vil jeg råde dig til at købe et af de andre mærkevare TV istedet i den samme klasse.



__________________
Undskyld stavefejl, jeg skal lige vænne mig til min nye spændetrøje - Radio/TV-fagtekniker.
Til top Vis Caraedoc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Caraedoc
 
RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2359
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Det er set til 19k, stadig mange penge - jeg mener at selv ved 37" er 1080p reelt overkill til de fleste mennesker. Så hellere bruge de samme penge på et rigtig godt 720p (well, 768...) tv.

Lidt off-topic her selvfølgelig, da spørgsmålet går på 32"...

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes