| Sendt: 03 Oktober 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Som så mange andre leder jeg efter et godt 32" LCD-TV. Har indtil for nyelig været overbevidst om, at Samsung LE-32M61 og nu det nye LE-32m71 skulle ind og stå i min stue, men....
Efter at have talt med fagfolk, der beskæftiger sig med "ægte" HDTV, har jeg fået øjnene op for Amoi. Eks. Amoi 37" LC37AF1E har en opløsning på 1920 x 1080 HD resolution. Og så er deres design dansk ,a la B&O.
Amoi 32" LC32AF1E har ikke denne høje opløsning, men som så mange andre 1366 x 768.
Jeg er meget interesseret i at høre fra folk med mere forstand og med mere erfaring end jeg. Hvad synes I om Amoi - gerne sammenlignet med Samsungs LE-32M61 og LE-32m71
|