Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 05:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Nyt surround sæt (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Fidolinux
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Har nu besluttet mig for jeg skal have marantx SR4600 da der vidst ikke er
bedre alternativer til prisen ;)

Men hvad med højtalere ?
Har kigget meget på dette sæt:
http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Hoejttaler/Hoejttale rsystem/DALI_Concept_6_hoejttalersystem.htm
og så bare vente lidt med sub til der lige er lidt flere gryn ;)

eller:

Skal måske også lige nævnes jeg har kigget meget på JBL Northridge serien:

E20 som baghøjtalere
E60 som fronte
EC25 som center.
Ialt 7400 kr.

Har også et tilbud på:

JBL højttalersæt: 2 stk. JBL SVA 1600 fronthøjttalere 91x28x35 cm, 27 kg/stk, 1 stk. JBL LX2000 centerhøjttaler, 1 stk. JBL Control SB5 subwoofer til ca 5k, kan muligvis forhandles lidt ned, da de er brugte ;)


Men er der noget jeg får mere ud af ?
Budgettet lyder samlet på ca 8k uden sub.... Har kigget meget, men syntes
jeg er endt op med ovenstående som bedste resultat.
Har også kigget på brugt, men der er ikke rigtig noget syntes jeg....

Til top Vis Fidolinux's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fidolinux
 
Schrammelll
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 817
Sendt: 04 Oktober 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv haft Marantz reciever og Dali Suite surroundsystem sammen, og synes det fungerede godt. Dali laver efter min mening gode allround højttalere til film og musik uanset genre.
Til top Vis Schrammelll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Schrammelll
 
Fidolinux
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

Det blev dali sættet med SR4600 til ;)

Det er helt kanont ;)
Til top Vis Fidolinux's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fidolinux
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes