| Sendt: 05 Oktober 2006 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terning skrev:
|
Okay så det er meget forskelligt...
|
|
|
Fra et teoretisk synspunkt:
1/2: HDMI/DVI (der kan argumenteres for og imod hvilken der er øverst, men på billedkvalitet af det materiale der er tilgængeligt i dag er det teoretisk ens).
3: VGA
4: Component
MEN som nævnt afhænger det af udstyret, og hvilket materiale der skal gengives.
Terning skrev:
| Mediecenter = VGA - DVI og Component ud... jeg skal bruge det til LCD og projektor. Tænkte på at bruge DVI til projektor og så står valget mellem component eller VGA til mit LCD fjernsyn? |
|
|
VGA vil formentligt være at foretrække. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|