| Forfatter |
|
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Naiera Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1071
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter Pioneer så er det et af de bedste på markedet du har fundet der, og det er et af de eneste der fås i mindre end 42".
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter hvad jeg har set er det et godt valg.
Har du set TCs slagtilbud på denne model?
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vanderlay:
Nej det har jeg ikke? hvad har de den da til ?
|
| Til top |
|
| |
Vanderlay Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
11.988,- og det lægger lige ved siden af mit arbejde næsten :D
Men det kan man godt være bekendt at vise frem for sine venner ? griner...
|
| Til top |
|
| |
kontrast Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 13 Juni 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 17:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville gerne blive klog på det der med at der engang kommer HD og mere. Og om det betyder det vilde om TV et har 1068x728 eller det er på 1300 x 728.
Tør ikke købe et nyt plasma eller LCD før jeg lissom har det på det rene.
Er det federe at have den digitale tuner indbygget i TV et ( som på SONY) eller kan det gå med en ekstern?
SYnes der er mange løse ender i de nye TV-måder!
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
kontrast skrev:
| Jeg ville gerne blive klog på det der med at der engang kommer HD og mere. Og om det betyder det vilde om TV et har 1068x728 eller det er på 1300 x 728. |
|
|
Ikke et klap.
kontrast skrev:
Er det federe at have den digitale tuner indbygget i TV et ( som på SONY) eller kan det gå med en ekstern?
|
|
|
Hvis du har kabel-tv, skal du ikke bruge det. Hvis ikke, er det en fordel, men ikke et must - personligt ville jeg vægte Pana'ens bedre billedkvalitet højere. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
SaJe Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 32
|
| Sendt: 06 Oktober 2006 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er meget tæt på at købe en Panasonic PV60E, men jeg ved ikke, om jeg skal købe en 37" eller en 42". Prisforskellen er jo ikke så stor på de to, så jeg hælder lidt til 42", men jeg kommer kun til at sidde max. 3m fra skærmen.
Hvad ville I vælge?
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger


Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
SaJe skrev:
Jeg er meget tæt på at købe en Panasonic PV60E, men jeg ved ikke, om jeg skal købe en 37" eller en 42". Prisforskellen er jo ikke så stor på de to, så jeg hælder lidt til 42", men jeg kommer kun til at sidde max. 3m fra skærmen.
Hvad ville I vælge?
|
|
|
42" helt klart! 3 meter er rigelig afstand, vi sidder kun 2,4 m fra vores 42" PV500 og det fungerer fint. En god ven har 42" PV60 og sidder lige under 3m fra det og det fungerer også fint. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
bleze Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja 50" og 3 meter er heller ikke for meget ;)
|
| Til top |
|
| |