Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 20:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 37" til omkring 12k - LG? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
dsjk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Hej

Nu har jeg i længere tid kigget efter nyt tv, mit telefunken 28" fra '98 skal skiftes ud, men da jeg ikke lige er en haj omkring lcd fjernsyn, vil jeg gerne have lidt hjælp


Jeg har kigget noget på LG fjernsyn, dels pga. design, men også pga. jeg synes de har et godt billede.
Jeg har omkring 12.000 plus/minus.
De LG modeller jeg har kigget på er:

37LC2R
37LB1R

Men har nu set at der også er en 37LC3R

Hvilken af ovenstående kan I anbefale, og er der ellers andre modeller som I synes jeg skal kigge på?

Skal på et tidspunkt have/lave en htpc, muligvis fujitsu-siemens scalero

På forhånd tak for hjælpen...



__________________
/dsjk
Til top Vis dsjk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dsjk Besøg dsjk's Websted
 
bleze
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 103
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Lad være med at købe en LCD hvis du går efter 37". Panasonic laver 37" plasma.

Eneste problem kan være opløsningen på plasma'en som er 1024x768 hvilket er 4:3 på en 16:9 skærm. Det betyder at softwaren på din HTPC skal kunne håndtere dette.

Ellers vil jeg mene at LB1'eren er et godt bud

Til top Vis bleze's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bleze
 
DKsoulman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 1063
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 12:37 | IP-adresse registreret  

Tjek dette:

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp

Tapeconnection har dette 37" Panosonic plasma til 12.000 Min bror har det i 42" rigtigt godt billede. "testvinder" Og så til den pris!

 



__________________
Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
Til top Vis DKsoulman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DKsoulman
 
dsjk
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

Hvorfor foretrækker i plasma fremfor LCD ved 37"?



__________________
/dsjk
Til top Vis dsjk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dsjk Besøg dsjk's Websted
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 07 Oktober 2006 kl. 14:45 | IP-adresse registreret  

Fordi plasma til enhver tid giver et bedre billede. (måske på nær ved windåse desktop brug, men vi er jo i TV-sektionen på siden her)

LCD TV giver billede der er langt under hvad man får på et normalt godt CRT TV, men det er lissom gået tabt i butikkernes kamp om at få stoppet nye TV ned i halsen på folk.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes