| Forfatter |
|
BooY Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.
Har fundet min nye skærm, nu skal den bare købes og vil jo selvfølgelig gerne spare nogle knaster, og det gør jeg bedst ved at købe fra tyskland, ikke?
Skærmen er Samsung le26m51b, men hvordan finder jeg denne skærm på en side i tyskland? =D
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det har altid undret mig hvorfor folk er så vilde med at købe i Tyskland, også denne gang er jeg et stort ?.
Den billigste biks i Tyskland skal have 835€ ca. 6329,- + porto (ved ikke en gang om de sender til DK)
Den billigste i DK skal have 6920,- inkl. porto.
Jeg har svært ved at se hvor de store besparelser gemmer sig. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Deathie Forum Bruger


Bruger siden: 01 Juni 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 269
|
| Sendt: 08 Oktober 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
I dette tilfælde er der ikke så meget at spare, men jeg har set tilfælde hvor det har været en del penge (4000-5000 kr)
__________________ Tak for et godt forum og god stemning
|
| Til top |
|
| |
BooY Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clix, Blev skam også grumt skuffet :(
Men forsøget værd, det sker jo at man høre om super besparelser, og det er der jo ingen grund til at gå glip af ! ;)
|
| Til top |
|
| |
Azo^ Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Af og til kan det godt betale sig at handle i Tyskland.
Jeg slap f.eks. med 5000,- inkl. fragt for min Denon AVR-3802 surround reciever, da Hifi Klubben stadig havde den for 10.000,-
|
| Til top |
|
| |
BooY Forum Bruger


Bruger siden: 02 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 18
|
| Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror vi kan konkludere at tjekke priser i Tyskland kan betale sig at tjekke priserne i Tyskland dog uden for høje forventninger ;)
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
BooY skrev:
| Clix, Blev skam også grumt skuffet :(
Men forsøget værd, det sker jo at man høre om super besparelser, og det er der jo ingen grund til at gå glip af ! ;) |
|
|
Helt sikkert, har også hørt om disse fantastiske besparelser men har endnu aldrig kunne finde dem, om det så er de "forkerte" produkter jeg kigger på ved jeg ikke. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
BooY skrev:
| Clix, Blev skam også grumt skuffet :(
Men forsøget værd, det sker jo at man høre om super besparelser, og det er der jo ingen grund til at gå glip af ! ;) |
|
|
Helt sikkert, har også hørt om disse fantastiske besparelser men har endnu aldrig kunne finde dem, om det så er de "forkerte" produkter jeg kigger på ved jeg ikke.
|
|
|
hmm købte selv en dvd afspiller til 4200,- alt incl dernede som hfk skulle have 6000,- for(denon 2910) er så også mit eneste køb dernede men ca 30% er da en slat syntes jeg,men enig gider heller ikke for mindre,10-20% er sådan set ligemeget for mig.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg får en Optoma hd70 her på fredag til 7.5, vejl. pris i dk er 12k, så er der råd til et par pærer for differencen.
|
| Til top |
|
| |
music 4 all Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1467
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
| Jeg får en Optoma hd70 her på fredag til 7.5, vejl. pris i dk er 12k, så er der råd til et par pærer for differencen. |
|
|
opto hva for en fisk? skulle lige google lidt på den zorglub hehe,så skal der ses film i weekenden
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
You better believe it!  men det har også taget en hel måned at få den op til .dk, men jeg klager sgu ikke til den pris. Første fil bliver naturligvis The Empire Strikes Back, hvad ellers?  Ellers har jeg også handlet en del af mit billige hifi i tyskland, der er ofte gode % at spare.
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
CLIX skrev:
BooY skrev:
| Clix, Blev skam også grumt skuffet :(
Men forsøget værd, det sker jo at man høre om super besparelser, og det er der jo ingen grund til at gå glip af ! ;) |
|
|
Helt sikkert, har også hørt om disse fantastiske besparelser men har endnu aldrig kunne finde dem, om det så er de "forkerte" produkter jeg kigger på ved jeg ikke.
|
|
|
hmm købte selv en dvd afspiller til 4200,- alt incl dernede som hfk skulle have 6000,- for(denon 2910) er så også mit eneste køb dernede men ca 30% er da en slat syntes jeg,men enig gider heller ikke for mindre,10-20% er sådan set ligemeget for mig.
|
|
|
Hvis det drejer sig om 30-40%, så ville jeg da også købe der. Men synes ofter folk render rundt med hænderne oppe over hovedet (specielt over digitalo.de), og når man så er der inde for at finde de fede tilbud, så er det højst få 100 kr. det drejer sig om, eller så er det billigere i Danmark. Men igen, det kan være mine valg der er forkerte. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
| Jeg får en Optoma hd70 her på fredag til 7.5, vejl. pris i dk er 12k, så er der råd til et par pærer for differencen. |
|
|
hvis du tjecker den på hifipriser kan du finde den til ca 8200kr i dk
"EDIT" Det er igennem pixmania den koster det, men tilgengæld er det danske garantisordninger __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 11 Oktober 2006 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
taz123456 skrev:
Zorglub skrev:
| Jeg får en Optoma hd70 her på fredag til 7.5, vejl. pris i dk er 12k, så er der råd til et par pærer for differencen. |
|
|
hvis du tjecker den på hifipriser kan du finde den til ca 8200kr i dk
"EDIT" Det er igennem pixmania den koster det, men tilgengæld er det danske garantisordninger |
|
|
Så hellere tyskland end pix-vitarrøvenpådig-nia, men hver sin erfaring jo!
|
| Til top |
|
| |
KasperP Forum Bruger


Bruger siden: 20 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 567
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu 2 gange handlet plasma i tyskland
første gang var et Panasonic TH42PH50 som jeg dengang sparede ca 8000kr på og anden gang var det et Panasonic TH42PHD8 som jeg sparede ca 6000kr på.
Hvis besparelsen havde været under 2000kr så havde jeg ikke købt i tyskland, men ingen forhandlere herhjemme kunne være med på prisen.
|
| Til top |
|
| |
xtort Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
| Men synes ofter folk render rundt med hænderne oppe over hovedet (specielt over digitalo.de), og når man så er der inde for at finde de fede tilbud, så er det højst få 100 kr. det drejer sig om, eller så er det billigere i Danmark. Men igen, det kan være mine valg der er forkerte. |
|
|
det må det være . fik denon avr-2807 kr. 1400 billigere hos digital.de, end hvad den koster hos hifi-klubben, hvilket da også er en slags penge... 
\ulrik __________________
film
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
xtort skrev:
CLIX skrev:
| Men synes ofter folk render rundt med hænderne oppe over hovedet (specielt over digitalo.de), og når man så er der inde for at finde de fede tilbud, så er det højst få 100 kr. det drejer sig om, eller så er det billigere i Danmark. Men igen, det kan være mine valg der er forkerte. |
|
|
det må det være . fik denon avr-2807 kr. 1400 billigere hos digital.de, end hvad den koster hos hifi-klubben, hvilket da også er en slags penge...
\ulrik |
|
|
Helt sikkert er det en slags penge, nu har jeg ikke set hvad den koster i Danmark. Har også lige undersøgt prisen på en mulig projektor til det lille hjem, den koster 14.000 i Danmark og ca. 9.200 i Tyskland, så hvis ikke de danske priser falder lidt inden jeg har skrabet pengene sammen, så bliver den da også hentet over grænsen. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
xtort Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
|
Helt sikkert er det en slags penge, nu har jeg ikke set hvad den koster i Danmark. Har også lige undersøgt prisen på en mulig projektor til det lille hjem, den koster 14.000 i Danmark og ca. 9.200 i Tyskland, så hvis ikke de danske priser falder lidt inden jeg har skrabet pengene sammen, så bliver den da også hentet over grænsen.
|
|
|
hifi-klubben skal have kr. 8000, så jeg er da glad for mine 1400 sparede danske kroner...  __________________
film
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 13 Oktober 2006 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
xtort skrev:
hifi-klubben skal have kr. 8000, så jeg er da glad for mine 1400 sparede danske kroner...  |
|
|
Det er jo også sådan ca. 20%, hvilket jeg også synes er fint __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |