Emne: Projektor vudering/hjælp ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
hasselstream Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fundet nedstående til salg, dog ved jeg ikke så meget om projektore, den skal bruges i hjemmebio, men desvære er det ikke helt så let at gøre rummet totalt mørkt. Jeg ved ikke om den kan køre HDMI, hvilket ville være dejligt, det jeg faldt for er at der indbygget tuner..
Specification: . Model No.: HP-070VTTL . Resolution: 800 x 600 and 1,024 x 768 . Brightness: 1200ANSI Lumens . Contrast: 500: 1 . Color: 17,600,000 pix . Input: AV, S-VIDEO, VGA, TV . Ration: 4: 3 & 16: 9 switch freely . Lamp: 200w, lamp life: 6,000-8000 hours . Speakers: 3w x 1 . Projecting size: 38"-150" . Functions: Picture rotation, IR remote control, abnormal working temperature alarm, over-heat alarm, trapezia calibration, etc. . Video Compatible: PAL-NTSC, PAL-SECAM . Projection System: LCD Type, 7" LCD x 1 . Power Consumption: 230w-250w . Power Supply: 220v +-10v . Audio Noise: <32db
|
| Til top |
|
| |
Hurin Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold dig fra den. Ud fra specifikationerne gætter jeg på, at den er beregnet til en foredragsholder, den kan have den med i tasken. Den indbyggede speaker pejer ihvertfald i den retning.
Dels kan den jo ikke både have en resolution på 800x600 og 1024x768, jeg gætter på at den kører 800x600 og kan opskalere til 1024x768. 500:1 i kontrast er fint til Powerpoint præsentationer men alt for lidt til film.
Hvis du vil spare penge bør du istedet prøve at finde en brugt Pioneer ae700.
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hasselstream Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
DEt gør jeg så, godt jeg spurgte herinde først så, pyha, var lige ved at købe den, fandt den på qxl. Hvilken projektor vil i anbefale mig så?
Nesdam, har projektorer, ikke hdmi?? For så kan det da ikke betale sig for mig at købe NAD´s Maskine med HDMI.
|
| Til top |
|
| |
nesdam Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 869
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
De fleste nye projektorer i prisklassen fra ca. 8000 kr og opefter har HDMI. Projektorer i 5000 kr. klassen har normalt ikke HDMI.
Hvilken projektor jeg vil anbefale afhænger af hvad den må koste. De gode projektorer koster fra omkring 1000 euro i Tyskland og 10.000 kr. i Danmark. Det kunne eksempelvis være Sanyo Z4 eller Optoma HD 70. Sidstnævnte har en høj lysstyrke som egner sig til rum der ikke er helt mørklagte. Til gengæld er den sværere at placere korrekt i en almindelig stue på grund af begrænset zoom og mangel på lens shift.
Husk at du kun får det optimale billede når rummet er mørklagt!
|
| Til top |
|
| |
hasselstream Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 09 Oktober 2006 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er nemlig det jeg ved, at jo mørkere rum jo bedere.
Min bror har en sharp projektor, som jeg faktisk syntes gør det meget godt. Købt hos digitalo.de
På deres side fandt jeg en BenQ til 578Euro.
Allgemein
|
• |
Gerätetyp: DLP Projektor |
|
• |
Integrierte Peripheriegeräte: Lautsprecher |
Projektor / Leinwand
|
• |
Helligkeit: 2000 ANSI-Lumen |
|
• |
Kontrastverhältnis: 2000:1 |
|
• |
Seitenverhältnis des Bildes: 16:9, 4:3 |
|
• |
Sichtbare Bildfläche: 0.79 m - 7.62 m |
|
• |
Max. Auflösung: 800 x 600 (nativ) / 1280 x 1024 (komprimiert) |
|
• |
Farbunterstützung: 24 Bit (16,7 Millionen Farben) |
|
• |
Max. Bildwiederholungsrate (V x H): 85 Hz x 82 kHz |
|
• |
Lampenlebensdauer: 3000 Stunde(n) / 4000 Stunde(n) (Energiesparmodus) |
|
• |
OSD-Sprachen: Tschechisch, Thailändisch, Chinesisch (tradionell), Chinesisch (vereinfacht), Englisch, Deutsch, Französisch , Italienisch , Portugiesisch , Polnisch, Schwedisch , Russisch, Spanisch, Holländisch, Türkisch, Japanisch, Koreanisch |
|
• |
Besonderheiten: Bild sperren | Projektor-Linsensystem
Videoeingang
|
• |
Analoges Videoformat: NTSC, SECAM, PAL |
|
• |
Analoges Videosignal: RGB, S-Video, Composite Video, Component Video | Videoausgang
|
• |
Analoges Videosignal: RGB | Audioausgang
|
• |
Typ: Lautsprecher - integriert |
|
• |
Ausgangsleistung/Kanal: 2 Watt |
|
• |
Lautsprecher: 1 x Misch-Kanal | Eingabegerät
|
• |
Typ: Fernbedienung - extern - drahtlos | Erweiterung / Konnektivität
|
• |
Schnittstellen: 1 x Component-Video-/RGB-Eingang - HD D-Sub (HD-15), 15-polig RGB-Ausgang - HD D-Sub (HD-15), 15-polig 1 x S-Video-Eingang - Mini-DIN 4-polig 1 x Composite-Video-Eingang - RCA 1 x Audio Line-In - Mini-Phone Stereo 3.5 mm 1 x USB - Mini-USB, Typ B 1 x seriell RS-232 - Mini-DIN 8-polig | Verschiedenes
|
• |
Enthaltene Kabel: 1 x USB-Kabel 1 x VGA-Kabel |
|
• |
Sicherheitsmerkmale: Kennwortschutz | Stromversorgung
|
• |
Stromversorgungsgerät: Stromversorgung - intern |
|
• |
Erforderliche Netzspannung: Wechselstrom 120/230 V ( 50/60 Hz ) |
|
• |
Leistungsaufnahme im Betrieb: 285 Watt | Umgebungsbedingungen
|
• |
Geräuschentwicklung: 29 dB
| Hvad syntes i om den? Regner med at skulle flytte snart, så der bliver der nok mulighed, for mørklægning... |
| Hvordan vil
|
| Til top |
|
| |
Hurin Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
| • |
Max. Auflösung: 800 x 600 (nativ) / 1280 x 1024 (komprimiert) |
Der er igen ikke tale om en HD projector, men den er sikkert udmærket til DVD film.
Jeg vil dog foreslå at du køber en HD projector, d.v.s. en der kan vise 720p. Så kan du altid købe en DVD afspiller med en ordenlig skaler senere.
|
| Til top |
|
| |
Kim Dahl Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 10 Oktober 2006 kl. 15:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har snart min Panasonic AE700 til salg.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|