Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 00:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 26" med 1:1 pixelmapping (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rauff
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har brug for hjælp med at finde et godt fjernsyn til min lille lejlighed. Da jeg er studernde er der ikke de vilde penge. Jeg søger et fjernsyn der kan bruges med computeren  og xbox 360 uden det er for sløret. Har hørt at 1:1 pixelmapping vil være det bedste til at kunne sætte computeren til. Men jeg har kigget på nettet og kan ikke finde nogle fjernsyn med 1:1 pixelmapping. Skal lige siges jeg er en nød til fladskærme så har meget brug for hjælp.

Jeg har fundet denne her  Samsung LE-26R72B vil den kunne bruges til det jeg søger. Mange tak for hjælpen 
Til top Vis Rauff's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rauff

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Rauff skrev:
Jeg har brug for hjælp med at finde et godt fjernsyn til min lille lejlighed. Da jeg er studernde er der ikke de vilde penge. Jeg søger et fjernsyn der kan bruges med computeren  og xbox 360 uden det er for sløret. Har hørt at 1:1 pixelmapping vil være det bedste til at kunne sætte computeren til. Men jeg har kigget på nettet og kan ikke finde nogle fjernsyn med 1:1 pixelmapping. Skal lige siges jeg er en nød til fladskærme så har meget brug for hjælp.

Jeg har fundet denne her  Samsung LE-26R72B vil den kunne bruges til det jeg søger. Mange tak for hjælpen 

Mener at have læst et sted at det understøtter 1:1 pixelmapping over VGA, men ikke over HDMI, men er ikke sikker...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

Som det fremgår her burde det omtalte TV understøtte 1:1 pixelmapping. Et bedre TV ville dog være f.eks. dette. R7 er den 'billige' serie og har angiveligt til tider væsentlig dårligere billedkvalitet end de dyrere TV.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

Rauff
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Så det vil sige at LE-26R72B er dårligere end LE-26M51B selvom den er dyrere og nyere. Kan det passe ?

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Det er ikke noget der står udenfor diskussion, men R7 ér i den billige serie. Du kunne evt. selv kigge efter andre modeller, der ikke er i R7-serien, og se om de ikke er bedre.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted

Rauff
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

ok ok.. tak for hjælpen.. ved du om der findes andre mærker end samsung der er bedre ?

Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 20:20 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv kigget lidt efter 26" modeller til en kammerat, og blandt de bedre mærker var det nærmest kun Samsung der så ud til at have noget ordentligt. (her tænker jeg også på forbindelsesmuligheder, så jeg gider kun anbefale når der er HDMI, VGA og komponent-indgange, udover den obligatoriske Scart-indgang. F.eks. var der et Philips der ellers så 'OK' ud, som kun havde DVI med HDCP). Men der kan sikkert findes noget andet ordentligt, hvis man leder noget bedre.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes