Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 23:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
DVD, HD-DVD, Blu-ray
 HIFI4ALL Forum : DVD, HD-DVD, Blu-ray
Emne Emne: Ronin P80H, Pioneer DV-360 eller DV-464 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Taibi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 07 December 2003 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Jeg overvejer så småt at investere i en DVD afspiller. Kiggede i første omgang i den helt billige ende, men er endt med at ville investere lidt mere end det... Det skal dog siges, at der ikke er tale om noget Hi-fi anlæg der skal etableres, jeg har et acceptabelt 24 tommers Phillips fjernsyn.

Men jeg havde først kigget på Ronin P80H, da den kan fås for 699,- hos PRC-Data og så ud til at kunne alt det der sådan lige var behov for...

Så faldt jeg over Pioneer maskinerne.

DV-360 eller DV-464

Så vidt jeg kan se er der ingen forskel på de to nævnte Pioneer maskiner? Features listen er i hvert fald meget ens...

Er der nogen der har erfaringer med disse 3 afspillere, nogen der kan svare på forskellen af Pioneers, eller nogen der vil sige noget helt andet... alle indlæg modtages med glæde, da jeg intet aner om DVD-afspillere og derfor er gevaldigt på herrens mark.

På forhånd tak.

Mvh.

Taibi

Til top Vis Taibi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Taibi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes