Jeg har sådan set allerede haft oprættet et indlæg før, men da der er sket en del siden, og da den gamle tråd endte i en noget rodet kabel-diskussion, har jeg valgt at oprætte en ny tråd til at vise de nylige ændringer i mit setup. Mit "gamle" setup og en beskrivelse af mig selv, kan ses her hvis det skulle have interesse for nogen: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=1877&PN =4
Jeg er kun 19 år gammel og studerende, så pengene hænger ikke på træerne. Alligevel syntes jeg det er lykkedes mig at samle et anlæg sammen der må siges at være helt i top 

Her er et billede af mit rack. Komponenterne er som følger:
NAD S300 - dual mono integreret forstærker
NAD S500 - CD-afspiller
Sony DVP-S715 - gammel DVD-afspiller fra Sony - opgraderet til Pioneer DV-717
Denon AVR 3300 - 5x105 watt suround reciever.
Selve racket er købt i Ilva for 1000 kroner, og er jeg er egentligt meget glad for det, men desværre er der ikke plads til større komponenter som S300 og AVR 3300, hvorfor de er placeret henholdsvis oven på racket og på gulvet nedenunder, men den løsning fungerer faktisk fint, og på den måde kommer der også masser af luft til NAD'en der godt kan blive ret varm. Hylden mellem stereo - og surround delen fungerer fint som aflaster for mit fyldte CD-rack.
Nu til resten af setup'et:

Højtalerne et Audiovector M3 Avantgarde (opgraderet d. 27/3 - 04). De står på spikes med Ixos spikesko under for at skåne trægulvet. Jeg leder efter et sæt superstands, så hvis der er nogen der ligger inde med et sæt de gerne vil af med, kan i bare kontakte mig. Fjernsynet er et 28" Philips widescreen med min Sony Playstation 2 nedenunder. Jeg skal snarest have købt en glashylde til hylden under fjernsynet som min PS2 skal stå på.

Her ses så bagkanalerne der består af Audiovector C1 mkII. De er monteret på vægen med et sæt VM-Acoustics vægbeslag. Nedenunder ses min DVD-samling.
Så er der jo kablerne:
CD-afspiller - Forstærker: Kimber PMJ balanceret XLR kabel.