Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 20:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Nu har jeg sku brug for saglig hjælp !!! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
M.Christensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Hej Alle,

Så lægger jeg op til lidt debat.
Jeg står med 20-25.000 der brænder i lommen på mig og jeg har virkelig kigget på markedet og blevet mere end godt irreteret på de utrolige sælgere i de forskellige butikker. Nogle siger plasma ikke findes i 37" (Tænk hvis de sagde det til Fru Jensen) og andre siger at det bedste lige nu er et Philips LCD med 350 cd/m2 og en brightness på 400.....

Jeg har et rum på små 3.5 meter i dybden og har derfor kigget på Pioneer 42" (Den nye :-), men her er afstanden desværre for lille, jeg kan se pixel for tydelig. Så kiggede jeg på Samsung M71B i 40 tommer og jeg er absolut ikke tilfreds med dens evner. Så kiggede jeg på det nye Phillips 42PF9731D og det kan jeg faktisk rigitg godt lide, hvis det nu skal være LCD, er nu mere til plasma, så længe LCD stadig har skygge/slør problemer.

Så har jeg kigget på Panasonic PV600E, og det er et helt fantastisk billede.......Men....designet.....jeg er sikker på at det er noget fanden har skænket designerne den dag han var sur på manden.

Som i nok kan forstå, så bevæger vi os et sted omkring de 40 - 37", selvom det måske er lige lidt for stort (10" pr meter man sidder fra skærmen), men hvilket skal man gå efter? eller er der noget jeg har overset ????

Er der virkelig ikke et display med Pioneers design, Panasonic`s panel og lyd (Er sku det bedste jeg har hørt på en flad indtil nu) el. er der måske et LCD panel der skal kigges på?

Mvh en rigtig hjælpeløs :-)

Til top Vis M.Christensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af M.Christensen
 
MichaelWB
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2993
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

Undrer mig lidt over at du siger du kan se pixels på 3,5 meters afstand. Målte du efter? Når man står i en butik kan det være meget svært at bedømme hvor langt væk man står.

__________________
Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3

Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
Til top Vis MichaelWB's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelWB
 
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 3488
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Du kan se på de proffe Pana skærmene, generation 9 af de blev netop lanseret, og de har kun en meget tynd sort ramme



__________________
Min Heimekino
PB12 Plus brugeromtale
Inside The Whale
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner
 
Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1524
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Hvad med det nye Philips 37PF9731D der vandt en EISA award fornylig. Det et kanongodt TV. Man kan få en meget flot sokkel til det med glashylder, hvis ikke man vil have det hængende på væggen.

Jeg er selv meget tilfreds med dette tv

Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman
 
M.Christensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

Hej Batman,

Jeg har kigget på det nye Philips 37PF9731D og var meget godt tilfreds med det, borset fra ambien light. Den skal hænge på en ende væg hvor den ene side skal vende ud imod et åbent rum og jeg har ikke megen lyst til at se det fra siden....hvis du forstår.

Til top Vis M.Christensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af M.Christensen
 
M.Christensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Oktober 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 4
Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Hej Manic,

Ja, jeg vil give dig 100% ret i at der ikke findes et bedre Plasma panel end det der sidder i den nye PV600, men det er sku den med den sorte ramme der ligner noget ......
Og så det der SD slot, hvor man godt kan optage, men skærmen kan ikke afspille det igen....dog kun i et meget lille billede og så røg den ellers fede feature.

Mvh

M

Til top Vis M.Christensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af M.Christensen
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes