| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle,
Så lægger jeg op til lidt debat.  Jeg står med 20-25.000 der brænder i lommen på mig og jeg har virkelig kigget på markedet og blevet mere end godt irreteret på de utrolige sælgere i de forskellige butikker. Nogle siger plasma ikke findes i 37" (Tænk hvis de sagde det til Fru Jensen) og andre siger at det bedste lige nu er et Philips LCD med 350 cd/m2 og en brightness på 400.....
Jeg har et rum på små 3.5 meter i dybden og har derfor kigget på Pioneer 42" (Den nye :-), men her er afstanden desværre for lille, jeg kan se pixel for tydelig. Så kiggede jeg på Samsung M71B i 40 tommer og jeg er absolut ikke tilfreds med dens evner. Så kiggede jeg på det nye Phillips 42PF9731D og det kan jeg faktisk rigitg godt lide, hvis det nu skal være LCD, er nu mere til plasma, så længe LCD stadig har skygge/slør problemer.
Så har jeg kigget på Panasonic PV600E, og det er et helt fantastisk billede.......Men....designet.....jeg er sikker på at det er noget fanden har skænket designerne den dag han var sur på manden.
Som i nok kan forstå, så bevæger vi os et sted omkring de 40 - 37", selvom det måske er lige lidt for stort (10" pr meter man sidder fra skærmen), men hvilket skal man gå efter? eller er der noget jeg har overset ????
Er der virkelig ikke et display med Pioneers design, Panasonic`s panel og lyd (Er sku det bedste jeg har hørt på en flad indtil nu) el. er der måske et LCD panel der skal kigges på?
Mvh en rigtig hjælpeløs :-)
|