Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa!
Nu har jeg i lang tid været bruger herinde og savlet over alle jer andres flotte anlæg  Men nu hvor jeg endelig mener jeg har noget der er værd at vise frem, vil jeg dele der med jer andre 
Setuppet består af følgende:
Højtalere: Chario Constellation Delphinus Forstærker: Primare A20 Cd-afspiller: Rega Planet 3 TV: Samsung 28" Kabler: Tara Labs og QED signalkabler samt Dali Boa højtalerkabler.
Jeg synes virkelig der er begyndt at komme fornuftig lyd oppe i min lille lejlighed, man kan virkelig fornemme rummet/salen når man sidder og lukker øjnene, samtidig er det så dejligt musikalsk at jeg ikke kan undgå at sidde og vrikke med foden eller nynne lidt med 
Hvis man skal prøve at beskrive lyden, så spiller det rent, detaljeret, fyldigt men en lille smule tilbageholdent ved stemmer. Der er selvf. ikke den helt vilde dyb bas, men til et lille kollegie værelse gør det ikke så meget, så længe der stadig her hug i trommerne og "liv" i guitaren 
Her er så lidt billeder:
 Her er så et af den ene højtaler
 Primare og Rega, guf 
 Så lige en fra sweet-spot
 Nær billede af Rega Planet 3
 Nær billede af Primare A20
 Og lige til sidst, et billede af det hele fra siden
Kom endelig med kommentarer på det evt. nogen der kunne gøres bedre, jeg er lutter øre 
Mvh Casper
|