| Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har den "vanskelige" opgave at jeg vil have en ny skærm i min stue. Jeg er bare ikke blevet så meget klogere at jeg er klar til at vælge.
Valget står imellem Pioneer 507 modellerne (havde først besluttet mig for XD'en) og Panasonic 600 modellerne, men!
Jeg skal også til at købe en ny DVD optager/harddisk, og hvis jeg vælger en med indbygget digital tuner, er der så nogen grund til at TV'et også har digital tuner?
Pio'en ligger i øjeblikket nr.1 på min liste, men her skal jeg lige sikre mig at der er europæisk garanti idet jeg selv henter det i Tyskland.
Mvh.
Martin
|