Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 15:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Hvilken Dali sub? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

Jeg har altid haft en Paradigm Servo15, men da denne desværre er gået i stykker, skal jeg finde mig en ny...

Jeg er i mellemtiden flyttet fra 25kvm til 12kvm, og har derfor overvejet en mindre sub. Jeg har set meget på følgende
Dali SWA12
Dali Suite 1.2
Dali SWA15

Da jeg er fattig studerende, vil jeg selvfølgelig gerne finde den billigste/bedste løsning. Ovenstående kan man tit finde til en god pris på DBA.

Men nogle af jer som har erfaringer med ovenstående? Har hørt SWA12 hos en ven, og var positivt overrasket. Men er lidt bange for, at den ikke kan følge med hvis man giver den tæsk i film.

Men vil meget gerne høre jeres meninger! Eller alternativer.

Takker :)
Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted

CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Jonas_h skrev:

Dali SWA12 (Filmsub, har aldrig haft problemer med at den ikke kunne følge med i film, jeg synes ikke den duer til musik. Jég vil tro det er både bedste og billigste bud til dit rum)
Dali Suite 1.2 (Musik-sub, giver ikke nok power/bulder til film, men er dybere og renere end SWA12)
Dali SWA15 (Super film-sub der går dybt, men aalt for stor til dine 12kvm.)

Hej Jonas - jeg har haft alle 3 ovennævnte og kører p.t. med SWA15 på 32Kvm. Du kan se min vurdering ovenfor