Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 00:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: NAD TV - fra Hi-fi klubben (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
websurfer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

 

Jeg er faldet lidt for designet og materialevalg ved dette LCD TV fra Hi-fi klubben. - NAD DV81HD LCD TV

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/NAD_D V81HD_LCD_TV_Soelv.htm

Er der nogen, der kender til billedkvaliteten? 

Helst objektive meninger - ønsker ikke bare henvisning til Pioneer og Panasonic Plasma som der er tonsvis af herinde. Disse er dog gode TV, uden tvivl, men der er vel også andre spændende alternativer.

I en  test - kan jeg se, at det skulle rangere på linie med Sony KDL-32V2000.

Er der andre, der har en mening om / kommentarer til dette TV - inden jeg eventuelt køber det?
Materiale og design betyder meget  - men kan jeg få  gode og naturtro  billeder uden overdrevne farver ville dette være at foretrække og har selvfølgelig i sidste ende højeste prioritet.

Jeg vil naturligvis aflægge nærmeste butik hos Hi-fi Klubben et besøg for ved selvsyn at se billedkvaliteten og funktionaliteten.

 

 

Til top Vis websurfer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af websurfer
 
oakman
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Hej Websurfer

Jeg kan godt forstå at du kigger 2 gange på designet. Der er virkelig lækre detaljer på TVet.

Billedkvaliteten på TVet er ganske fornuftig, men ikke noget at falde i svime over. Det har en rigtig god billedprocessor og flot farvegengivelse. Men det døjer med samme problemer som det generelle LCD marked. Sortniveauet er ikke dybt nok og dette går væsentligt ud over kontrasten. TV tuneren leverer en over-middel performence med TDC kabel-signal. 

NAD har opdateret panelet i modellen flere gange inden for kort tid siden det kom ud, så hvis du skal se en demo i HFK, bør du sikre dig at demoen har det seneste panel i. Ellers kan du ikke lave en fornuftig vurdering af billedet.

Jeg mener at du får et TV med en billedkvalitet over middel, men samtidig er det prissat for dyrt set i forhold til hvad du ellers kan få af billedkvalitet til den pris. Omvendt kan man sige at hvis du går meget højt op i design, er det en god middelvej hvis man ikke vil give en formue for et B&O tv af samme størrelse og stort set samme billedkval.

Vh oakman 

   

 

 

Til top Vis oakman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af oakman
 
websurfer
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 Oktober 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Tak for dit input, nakman.
Til top Vis websurfer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af websurfer
 
CoolMLJ
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

ellers kig på Samsung M71 dette er også et utrolig godt tv, med flot billed.

kan fåes for 11000 som fælleskøb

Til top Vis CoolMLJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CoolMLJ
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes