| Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa ..
Da jeg er igang med at lave en ny stander til min forstærker til min PC (Denne her http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?article id=1142&zoneid=1 )
Og den stander har nogle LED Boards (Jeg har taget billeder af maskineriet men den er ikke helt komplet endnu derfor venter jeg med at fremvise den.) Disse LED boards har 8 lysdioder hver som har alle RGB farverne .. man kan blande dem som man vil..
Indtil nu har jeg bare lavet en simpel relæ styring så den kan lyse med R G B R+G R+B og G+B.
Men der må være en mulighed at opbygge det i transistorer osv så man laver en Fade overgang .. Altså den Fader op i R > G > B > RG > RB > GB > RGB og starter forfra. Lige nu er den bare sat til en omskifter som skifter mellem de forskellige manuelt. dvs jeg skal selv dreje for at vælge nu farve.
nu til spørgsmålet .. er der nogen af jer som ved hvor man kan finde diagrammer af sådan en fader ? evt et byggesæt ? jeg har ledt på Brinck's side hvor de har kits fra velleman brinck og smartkits.
Evt en Elektronikmekaniker som kan forbarme sig over mig og guide mit lidt i den rigtige retning ?
Tak.
|