Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 23:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 37-40" LCD til max 15k (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
cosmosdk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 15:23 | IP-adresse registreret  

Hej alle,

efter at have været igennem et sandt helvede med mit Samsung LE32M61B, har jeg nu langt om længe fået de 13k tilbage, som jeg gav for det i maj måned. Derfor er jeg på udkig efter noget nyt (helst ikke Samsung). Jeg måtte samtidig konstatere, at selvom 32" er en fin størrelse, så står kæresten og jeg og skal flytte sammen i en stor lejlighed m. stor stue, så jeg vil gerne op i 37" (hvis det kan lade sig gøre, 40").

Mit TV er primært til spil. Det skal kunne sluttes til min PC, og så kommer jeg i øvrigt også til at spille en ORDENTLIG røvfuld next-gen konsoller på det. Xbox 360 lige p.t., men der bliver naturligvis også udvidet med Wii og PS3 når de rammer vore breddegrader. Desuden skal det selvfølgelig have et godt og skarpt billede, når der ses almindelig tv, så kæresten kan se Vild med Dans og se Ole Olsens sko skinne ;) Film gør jeg mig ikke så meget i (dvd altså) men et par stykker om måneden bliver det vel til - self. med HD dvd el. Bluray når det kommer. Det er absolut alfa og omega, at tv'et har minimum én HDMI indgang.

Jeg er ikke interesseret i plasma, så vær flinke at holde plasma-diskussioner ude fra min tråd. Har gjort op med mig selv, at det skal være et LCD HDTV, det bliver ikke anderledes.

Så er det så jeg tilspørger jer, åh orakler, hvad skal jeg dog vælge? Jeg er IKKE interesseret i at købe det online, da jeg udelukkende har dårlige erfaringer med dette.

Hvis I skulle anbefale 1-5 modeller, hvilke skulle det så være,  i kategorien 37"-40" ? Helst bare 37".

På forhånd tak!

Til top Vis cosmosdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cosmosdk

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes