| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 09:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selveste Thomas skrev:
Hej. Har lige nogle spørgsmål. NAD 3130 forstærker, er en ældre en. er den ganske udemærket? ved godt den ikke er så stor. Men for den skal trække to infinity modul højtaler. Som er en special udgave, burde den vel fint kunne klare dette?
Nogle der har hørt om de højtaler?
Hva syns i ellers om forstærkeren? er det noget gammel pis eller? :) alle svar er velkommende :) |
|
|
NAD 3130 var noget af det bedste man kunne få fat i til 1595,- dengang i 1986, den var totalt uden modstandere, forstår ikke hvorfor den aldrig er blevet nævnt ligesom NAD 3020, NAD 3130 var afløseren til 3020 modellerne og den gjorde det med glans.
Denne forstærker (som jeg selv har) spiller meget overbevisende, den måler kun 2*34watt i 4ohm, men forstår at magte højtalere og spille aldeles flot.
Højtalerne må jeg melde fra, dem kender jeg ikke, men du skal selvfølgelig ikke regne med disko lydtryk, jeg har selvfølgelig haft min på mine AL-1000 og den spiller sku meget fint med de få watt den har. __________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|